g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

15.04.2016

Szablon "Dramione"

7.Dramione by SzablonyJillI w końcu nadszedł ten wielki dzień - WOLNY DZIEŃ. Będzie jednak dość intensywny, bo już jutro odwiedza mnie rodzinka. Będą tu pierwszy raz od kiedy zamieszkałam sama, więc chce, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Moje mieszkanie chyba jeszcze nigdy nie było tak czyste, jak dzisiaj ;)
Jak na złość Ap odmówił  mi posłuszeństwa i muszę go skombinować od nowa. Musiałam coś popsuć przy instalacji, jak to ja. Takie rzeczy nigdy mnie nie lubiły. 
Wiem, że się martwiliście, ale wszystko gra. Po prostu praca, jako że muszę się z czegoś utrzymywać, jest na pierwszym miejscu. Dorosłe życie daje w kość. Gdybyście jednak chcieli mnie wesprzeć to wystarczy, że raz na jakiś czas klikniecie w reklamę pod postami. Nie obrażę się :)

5 komentarzy:

  1. Skojarzył mi się z Twoimi starymi, dobrymi Potterowskimi szablonami, które często utrzymywałaś w tym stylu.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, Jill! :) Cieszę się, że Zaczarowane znów działają i pojawiają się na nich tak piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w troche podobnej sytuacjji. Dorosłe życie jest chujowe. Poza tym jest przesyt tą tematyką. Za filmowym HP nigdy nie szalałam, a ksiażek nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szablon :D świetna robota

    OdpowiedzUsuń