g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.04.2016

Szablon "Only Because of you"

Only Because Of You by SzablonyJillWizyta mojej mamy i braciszka już za mną. Strasznie szybko minęła, szkoda, że nie zostali na dłużej. Mieszkanie jest puste, mój chłopak przyjeżdża dopiero w piątek. Chyba mam jakąś manie prześladowczą, bo boję się spać sama w mieszkaniu i trzy razy sprawdzam, czy zamknęłam drzwi. Największy tchórz na świecie to ja ;)
Nie wiem jak wy, ale ja, mimo dwudziestki na karku, wciąż się plątam. Nie wiem czego dokładnie chcę, szukam, ciągle zmieniam zdanie - tragedia. Fajnie byłoby wiedzieć, że jesteś do czegoś stworzony i czuć, co powinieneś robić. Mieć jeden, duży cel, a nie wiele pobocznych, które w sumie można byłoby zrobić, ale nie trzeba.
Tak sobie pykam w ligę od czasu do czasu i mimo wygranej linii wciąż przegrywam. Ciężkie jest życie supportów, kto gra, ten wie :P
Chciałabym ponaprawiać stare szablony w wolnej chwili, ale jak zawsze jest ten sam problem. Może kiedyś... :)

5 komentarzy:

  1. Naaah, piękny i cudowny. Dziękuję za wykonanie i pomoc w ustawieniu go na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szablon. Uwielbiam takie kolorki :) Czekam na następną notkę :) Może zrobisz szablon z Hogwartem? Daję taką propozycję :)
    Pozdrawiam,
    Clairy Blue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w wolnej chwili zrobić coś z samych Hogwartem :)

      Usuń
  3. A ten szablonik widziałam, bo jestem betą opowiadania, na które poszedł ten szablon :D Btw poznałam tego bloga własnie dzięki ZS, bo poprzedni szablon też wziął się stąd. A co do plątania się po dwudziestce, to ty przynajmniej masz własne mieszkanie ;-; Ja mam 21 lat, studiuję, mieszkam z rodzicami, a do co pracy to nie jest mi zbytnio po drodze :/ Słabo, bardzo słabo z tym moim słabym charakterem. No, ogólnie jest ślicznie, zwłaszcza że sama wiem, jakie Marta miala wytyczne i zapewnie podoba jej się niesamowicie :d No, w sumie to Thais dodała komentarz, a to przecież o niej mowa :D
    No nic, czekam na kolejne notki i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń