g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

26.06.2016

10 najlepszych szablonów fantasy

Jak się czujecie? Przyznam szczerze, że ja jestem padnięta. Boli mnie totalnie wszystko - kręgosłup, kolana, bark, ręce... chyba łatwiej byłoby mi wymieniać rzeczy, które są ok ;) Mimo najszczerszych chęci, kiedy wracam do pokoju, to nie mam siły robić czegoś na blogu. Po prostu zasypiam. Obiecuję sobie, że tylko na minutkę, a tu już jest rano! Normalnie jestem łakomczuszkiem, ale tutaj nie mam nawet siły jeść. Pewnie gdyby nie mój chłopak, który jest ze mną to jechałabym na jednym posiłku dziennie. Masakra :) Do tego w Holandii cały czas pada.Powtarza sobie, że przynajmniej potem będę miała opłacone mieszkanie na conajmiej pół roku i to dodaj mi otuchy;)
Pomyślałam, że zrobię dla Was zestawienie 10 najładniejszych szablonów fantasy z ZS. Większość z nich ma ponad dwa lata, więc pewnie już ich nie pamiętacie. Swojego czasu była tu jedna dziewczyna, która była mistrzynią takich prac. Większość szablonów jest jej autorstwa, poza tym znajdą się tu też prace np. Avii. Po kliknięciu na szablon przenosicie się da da autorki :)
Ta lista jest, oczywiście, bardzo subiektywna :)

Szablon 183 - Kingdoms Will Burn by halveth

http://halveth.deviantart.com/art/Szablon-225-Destiny-Awaits-347060010?ga_submit_new=10%253A1357490261

http://halveth.deviantart.com/art/Szablon-184-In-Days-Of-Old-343984378


http://avia-tinar.deviantart.com/art/1497-Zatrute-serca-559105532

Szablon564 by SzablonyJill

Szablon562 by SzablonyJill

Szablon 181 - Fly Into A Dream by halveth

1132 by Nomidaa
Szablon912 by SzablonyJill Szablon 1376: Never Fear by Jill by SzablonyJill

W wolnej chwili postaram się nadrobić zaległości. Przepraszam, że nie odpisuje na komentarze, ale sami wiecie, jak to jest,
Mam straszny problem z dodawaniem obrazów w postach. Próbowałam kilka razy i za każdym razem wszystko mi latało, więc wybaczcie brak opisów pod szablonami. Dajcie znać, które z szablonów są dla Was w najlepszej trójce! :)

22 komentarze:

  1. Mam pytanie czy ktoś z zaczarowanych szablonów robi szablony na zamówienie ? ._.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Nie mam swojego faworyta. Każdy w sobie ma magię fantasy, którą wyczułam. Widzę że bardzo dobrze odnajdujesz w fantastyce :)
    Pozdrawiam xxx
    P.S Jakbyś chciała poczytać moich tworów to zapraszam na mojego nowego bloga: queen-of-life-and-death.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tu szablony różnych autorek z ZS, moje prace są tu chyba tylko ze 3 ;)
      Na pewno wpadnę i zobaczę, co tam wyczarowałaś :)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc to ten ostatni jest najlepszy, ale wszystkie są dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      PS nie martw się, pamiętam o twoim szablonie, tylko troszkę czasu mi brakuje :(

      Usuń
    2. P.S Wiem o tym, że masz mało czasu, dlatego się nie martwię :3

      Usuń
  4. Są po prostu piękne. Bardzo klimatyczne i widać że dopracowane pod każdym względem. <3
    Niemal czułam ciarki na plecach, kiedy na nie patrzyłam. Przy takich szablonach pomysły na opowiadania same przychodzą do głowy.
    Od zawsze jestem wielką fanką Twojej twórczości. Masz naprawdę wielki talent, który warto rozwijać. Myślałaś żeby robić to zawodowo ( tzn. projektowaniu stron internetowych i tego typu rzeczy ) ?

    Całuje. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od października zaczynam studia na grafice komputerowej, gdzie będę miała też projektowanie stron :) Lubię robić szaty graficzne i chciałabym wiązać z tym przyszłość :)

      Usuń
  5. Każda praca naprawdę świetna, wszystkie niesamowicie klimatyczne i mają w sobie naprawdę to "coś". Swoją drogą pamiętam jak Rewa nagle zniknęła, szkoda że (o ile dobrze pamiętam, choć może się mylę) bez słowa.
    Życzę Ci żebyś porządnie odpoczęła i zjadła coś dobrego hhaha. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle dlaczego ja nie prowadzę opowiadania fantasty, szablon 564 byłby idealny! ♥

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam szablon http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-1376-Never-Fear-by-Jill-517306622 na bloga magia-elfow.blogspot.com przepraszam za zaśmiecanie strony ale uznałam, że trzeba będzie Was poinformować. A szablon jest śliczny *-*

    27 czerwca 2016 18:54

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie robić spamu nowym komentarzem o tej samej tematyce, podepnę się pod ten. Ja również pobrałam szablon, którego oczywiście teraz nie mogę znaleźć w archiwum ;_; W każdym razie jest to praca Invisible z Josephem Morganem i Candice Accolą. Znajduje się na blogu: http://list-na-zgode.blogspot.com/

      PS Wpadłam na genialny pomysł i zrobiłam screena podglądu! http://scr.hu/1xou/i1ebr
      Przepraszam za zamieszanie!

      Pozdrawiam ciepło, Sight :)

      Usuń
    2. Ja również pobieram szablon na bloga http://wings---of---fire.blogspot.com/

      Usuń
  8. Mam takie małe pytanko. Z tego co wiem, kody do tych przepięknych(!) szablonów piszecie same, bez używania programów. Dlatego zastanawiam się, czy można robić takie cudne szablony również w programach takich jak np. Artisteer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego programu, więc nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć :(

      Usuń
  9. Ten biało szary jest po prostu przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. One są ogólnodostępne czy tylko by popatrzeć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można śmiało pobierać :)

      Usuń
    2. a mi coś tu nie gra. jak próbuję i robię według instrukcji nie mam obrazka w tle. zmienia się rodzaj szablonu i czcionka, kolor tła, ale samego obrazka nie ma :c

      Usuń