g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

06.06.2016

Szablon "The north remembers"

Sansa Stark - przepadam za tą postacią i chciałabym zobaczyć, jak staje się prawdziwą królowa. Mam wrażenie, że scenarzyści nie do końca potrafią wykorzystać jej potencjał. Z drugiej strony trochę strach lubić jakąś postać w GoT. Tylko zacznę komuś kibicować, a niedługo potem bohater zalicza zgon. Mam nadzieję, że tutaj tak nie będzie. A gdyby jednak... zawsze pozostaje ff ;) Chyba nigdy się z nich nie wyleczę!
Kilka dni temu stuknęła mi 21 na karku, niedługo blog ma urodziny, ale nie wiem, czy coś będę robić. Opłaca się w ogóle? Dajcie znać co myślicie na ten temat.
Zapraszam Was również do polubienia Zs na fb :)



8 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Sansę, jeśli kiedykolwiek umrze, to oficjalnie leci foch na Martina xD
    Bardzo chętnie ujrzałabym jakąś notkę urodzinową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech… Robisz śliczne szablony, więc możesz dzielić się nimi z innymi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam odpowiedzieć, ale widzę, że usunęłaś... :O

      Usuń
  4. Nie przejmuj się ja mam 27 i ani trochę nie wyleczyłam się z fanfików ;-)

    OdpowiedzUsuń