g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.06.2016

Szablon "Book is a dream"

Books by SzablonyJill


Pokazywałam Wam wczoraj na fb grafikę, z którą miał powstać nowy szablon, ale niestety nie udało mi się go zakodować. Zamiast tego, nie wiem kiedy, powstało coś innego. Osobiście jestem bardzo zadowolona, bo przeważnie nie robię takich prac :) Wyjątkowo, aby pobrać szablon, trzeba się odezwać do mnie na meila (molepuma@gmail.com) Chcę coś sprawdzić w ten sposób.
Dziękuję za każde komentarze. Nawet najkrótszy daje mi kopa do działania.
Kolejny post zamierzam opublikować w sobotę, o wszelkich zmianach będę Was na bieżąco informować na fb.

26 komentarzy:

  1. Zwykle nie komentuję (i możesz na mnie krzyczeć bez wyrzutów sumienia), ale ten szablon mnie niesamowicie urzekł. Chyba szykuje się zmiana wyglądu ;) Świetna robota, ale fajnie byłoby zobaczyć też podgląd animacji.

    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. O matko, cudo! #Książkigórą!
    Te szablony tylko powodują, że coraz bardziej chcę złożyć u Ciebie zamówienie. Niestety zawsze mam problem z doborem zdjęć i kolorów haha. Ale wiec, że jak tylko się z tym uporam to dostaniesz ode mnie maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś to wal, zawsze najchętniej robię prace dla kogoś, kogo znam i kogo blogi lubię :) Tylko jak coś to zamówienie podrzuć w komentarzu :)
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  3. Przepiękny szablon w naprawdę cudownej pastelowej barwie. :D Z taką grafiką to przyjemność czytać bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba.
      Swoją drogą przejrzałam twoje blogi i widzę, że miałaś sporą przerwę - brak weny? :(

      Usuń
    2. Niestety tak. Od kilku miesięcy planuję coś dodać i jak widać, marnie mi to wychodzi. Ale zaraz wakacje, mam nadzieję, że wena wróci. :)
      Pozdrawiam ciepło kochana Jill. I z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne przecudowne prace. :)

      Usuń
  4. Od razu przepraszam że skomentowałam poprzednich notek, ponieważ poprawiam oceny. Ale teraz jestem.
    Piękny szablon *.* Uwielbiam takie kolorki. Podbiłaś tym szablonem moje serduszko <3
    Chciałabym cię prosić żebyś skomentowała moją miniaturkę, którą ostatnio opublikowałam. Chcę poznać opinię na jej temat :)
    Pozdrawiam,
    Clairy Blue
    w-cieniu-magii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram szablon 536 na http://eternal-flameof-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochalam sie. Piekny, taki jasny przejrzysty. Może ja bym cos zmienila u siebie... u mnie to jakos tak bez wyrazu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, jeśli się zdecydujesz to wystarczy napisać do mnie, a ja prześlę Ci wszystko :)

      Usuń
  7. Piękny, piękny, piękny!
    Mogłabym tak wymieniać, jednak planuje zrobić zamówienie ;) Chciałabym mieć szablon na tego bloga:
    http://wojownicy-magi.blogspot.com/
    Jak ma wyglądać szablon? Kolorystyka taka jak obecny szablon waszego bloga. Jednak tematyka kotów ^^ Prosiłabym też żeby była nazwa bloga, czyli Warriors Magic i cytat (Jaki pasuje) Starałam się, zostawić wolną rękę, tworzącym szablon. Wspomnę jeszcze, że tematyka tego bloga, jest na podstawie książki Wojownicy "Ucieczka w dzicz", autorstwa Erin Hunter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym! Chciałabym żeby można było dodawać dodatki z lewej i prawej strony ;)

      Usuń
    2. Hej,
      niestety, ale z powodu wyjazdu, nie przyjmuję żadnych zamówień na ten moment :(

      Usuń
    3. A ktoś inny z załogi ZS nie może zrobić tych szablonów?

      Usuń
    4. Sama prowadzę bloga :)

      Usuń
  8. Cudowny szablon! Naprawdę mnie urzekł i gdybym miała inną tematykę bloga na pewno bym go z największą chęcią wzięła! :)
    No i chciałabym złożyć zamówienie na szablon na tego bloga:
    hogwart-oczami-kate.blogspot.com
    Opis: Akcja rozgrywa się w Hogwarcie za czasów huncwotów. Główną bohaterką jest Kate Rouly, Gryfonka, która próbuje odkryć tajemnicę swojej rodziny. Do tego o Voldemorcie słyszy się coraz więcej… Niebezpieczeństwo czai się na każdym kroku, a ufać można tylko nielicznym…
    Szablon: Chciałabym bardziej ciepłe barwy, które podkreśliłyby to, że w Hogwarcie można czuć się bezpiecznie, jednak podkreślające, że Voldemort jednak miesza w sprawy uczniów Hogartu. Zależy mi, aby na szablonie znalazła się postać, która użycza twarzy Kate, mianowicie Sabrina Carpenter, a w tle Hogwart. Mogłaby też się gdzieś znaleźć mapa Huncwotów ^.^
    Napis: „Śmierć będzie ostatnim wrogiem, który zostanie pokonany”.
    Pozdrawiam ^.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam, chciałabym, aby szablon był jednokolumnowy X'D

      Usuń
    2. Hej,
      niestety, ale z powodu wyjazdu, nie przyjmuję żadnych zamówień na ten moment :(

      Usuń
    3. Szkoda :( Może w końcu wyłapię moment, gdzie będziesz zbierała zamówienia ^.^ Miłego wyjazdu~

      Usuń
  9. Hey! Umm...I don't speak polish at all (but I'd love to learn someday! It's a beautiful language. :) ) but can I have your permission to use this template on my personal blog?

    OdpowiedzUsuń