g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

16.06.2016

Szablon "Calling"

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Calling-615769590

Jutro jadę do Holandii, więc kontakt ze mną może być utrudniony. Niby będę mieć laptopa i internet, ale chcę sobie dorobić, wiecie, jak jest. Przygotowałam kilka postów, które automatycznie będą się publikować, ale nie obiecuję, że dam rade odpowiadać na wiadomości/komentarze :(
Dzisiaj podjęłam ważną decyzję i złożyłam papiery na uczelnie. Od października zaczynam studia na grafice. Będę się doskonalić, a wraz z mną także blog. Troszkę się obawiam, bo czesne jest dość duże plus mieszkanie itp., ale jestem dobrej myśli. Ważne, że idę do przodu :)
Co sądzicie o nowym głównym?

13 komentarzy:

  1. Ledwie nadążyłam się nacieszyć tym z Deanerys a tu kolejny naprawdę świetny szablon główny! Zdecydowanie podbił moje serducho. :D
    Wow, to naprawdę świetna wiadomość. Trzymam mocno za Ciebie kciuki Jill! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć, Daenerys*, zawsze się mylę.

      Usuń
    2. Dziękuję, mam nadzieję, że sobie poradzę :) W sumie czemu miałoby być inaczej, trzeba wierzyć w siebie! ;)

      Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod postami, to bardzo miłe z twojej strony :) Planujesz założyć coś nowego na wakacje albo kontynuować poprzedniego bloga? :)

      Usuń
    3. No oczywiście, że tak! Wiara w siebie jest najważniejsza. A Ty jesteś naprawdę zdolna, więc myślę, że wszystko pójdzie jak najbardziej ok. :D
      Naprawdę nie ma za co, dla mnie to chwila a dzięki Tobie mogę oglądać piękne prace. Co do bloga to raczej wrócę do tych, które już mam, nic nowego raczej już nie mam zamiaru zakładać (przynajmniej na razie).
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
    4. Zgadzam się. Jill jesteś naprawdę uzdolniona!

      Usuń
  2. Gdyby mój blog był o ludziach też bym już dawno miała ten szablon na blogu ;) Jest cudowny, a z resztą taki jak każdy inny twój szablon.
    Szablon główny też jest cudowny i ładny.
    Trzymam też za ciebie kciuki w przyszłych studiach! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby wszystko się udało! :)

      Usuń
  3. Ważne aby cały czas iść do przodu. Ja od wrzesnia będe studiowac w czechach. Z jednej strony trzęsę sie jak osika a z drugiej nie mogę sie doczekać. Szablony genialne. Ja troch ubolewam że porzuciłam grafike i pisanie ale języki słowianskie wciagnely mnie do reszty :)
    Powodzenia i zycze szczescia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Czechach? łał! To Cię wywiało ;)
      Ja do dziś mam twoje szablony na dysku i często je sobie przyglądam - strasznie żałuję, że już nie tworzysz :(

      Usuń
  4. Wygląd główny bloga jest wspaniały, minimalistyczny tak jak lubię :)
    Zazdroszczę wyjazdu do Holandii, to moje małe marzenie (szczególnie Amsterdam) ♥ No i gratulacje podjęcia decyzji o studiach, ja bym się bała, przede mną podobna decyzja i powoli muszę się zastanawiać.
    I muszę w końcu złożyć zamówienie na szablon, ale to już jak wrócisz do Polski.
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć, jadę do pracy, chociaż nie ukrywam, że jak będzie jakiś wolny dzień to chętnie coś zwiedzę :)
      Skończyłam szkołę rok temu, ale dopiero od teraz zaczynam studia. Za długo nie mogłam się zdecydować :)
      Do Polski wracam pewnie za jakieś 6/7 tygodni :(

      Usuń
  5. Szablon jest prześliczny co mogę więcej napisać. Wspaniale komponują się jego barwy.
    Gratulację podjęcia decyzji. W tej chwili robisz już świetną grafikę, a dzięki nauce będzie ona jeszcze lepsza. Tylko czekać na efekty. Trzymam kciuki za studia. I życzę udanego i bezpiecznego wyjazdu do Holandii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że szkoła dużo mi da i niedługo moja wiedza się powiększy :)

      Usuń