g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.06.2016

Szablon Mother of Dragons

Mother of Dragon by SzablonyJill

Szablon mogliście widzieć przez kilka dni na Zaczarowanych, zanim zagościł tutaj obecny twór :) Chciałabym poznać waszą opinie, nawet jeśli ma być to jedno, dwa słowa. Komentarze karmią wenę! Szabon nawet mi się podoba, oby Wam też przypadł do gustu :) Zwłaszcza, że za nami finał GoT. Szczerze? Był świetny! Kilka wątków było zbyt szybko prowadzonych, ale ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Niech żyje Król Północy!
Ponad tydzień pracy za mną, było ciężko, ale powoli się przyzwyczajam. No, może pomijając poranne wstawanie - to zawsze będzie dla mnie ciężkie. Pierwszą tygodniówkę dostanę w piątek, w końcu! Fajnie jest mieć na koncie zapłatę za te wszystkie dni. Zostanę jeszcze pewnie z 6/7 tygodni, a potem już z górki :)

12 komentarzy:

  1. Szablon oczywiście piękny *.* Nie oglądam GoT ale słyszałam o nim. Nie mam czasu na seriale.
    Nie widziałam komentarza. Ale rozumiem że nie masz czasu :)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ten finał był świetny. Przerósł moje oczekiwania :D
    Szablon cudowny, bardzo podoba mi się nagłówek i kolorystyka mimo, iż nie przepadam za Daenerys.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kogo wolisz z Got? ja osobiście bardzo kibicuję Danucie :P

      Usuń
    2. Ja w ogóle jestem dziwnym człowiekiem, bo faworyzuję bardzo Sansę i Brana, a także swego czasu Stannisa xD

      Usuń
  3. Serial czeka, aż znajdę trochę czasu i nadrobię te, które aktualnie oglądam. Ale nasłuchałam się o nim dużo i nie mogę się doczekać, aż znajdę chwilę :D
    Co do szablonu, to świetny. Podoba mi się koloryzacje. Ja nie czuję się w takich najlepiej. Sama nie wiem dlaczego x

    SK
    http://sandra-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzyj, z całego serca polecam :) Jeden z lepszych seriali, jakie oglądałam! :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Lumos

    Chciałabym złożyć zamówienie na szablon (w twoim wykonaniu są przepiękne *o*)
    Opis bloga (w skrócie): Opowiadania o tematyce Yaoi. Na początku prowadzę opowieść w mieście Avaron - czasy średniowieczne. Występuje tutaj magia, mityczne stworzenia np. biały smok. Opowieść jest całkowicie autorska. Wygląd księcia - blondyn o niebieskich oczach. Chłopak spoza królestwa - długie, czarne włosy i ciemne oczy ze złotym obramowaniem wokół źrenic, udaję dziewczynę i nosi suknie (z pewnego powodu).
    Kolorystyka: różne odcienie brązowego.
    Obrazy: daję wolną rękę autorce szablonu :)
    Napisy: L'amour est beau. Je t'aime.
    Układ: Kolumna po prawej stronie.
    Kontakt: reiciakowa@gmail.com
    Adres bloga: http://yaoi-miss-r.blogspot.com/

    Nie widziałam abyś napisała, że przyjmujesz zamówienia. Jednak mam nadzieję, że w wolnym czasie przyjmiesz moje zamówienie.

    Przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aktualnie nie przyjmuję zamówień :(

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie przyjmujesz zamówień, ale może jednak...

      Blog grupowy o tematyce szkoły magii i czarodziejstwa w Polsce. Szkoła znajdująca się na Pomorzu, czasy są współczesne. Szablon utrzymany w błękicie i ogólnie jasnych barwach. Chciałbym, aby pojawiły się w nim obrazy Ivana Bilibina, te dotyczące słowiańskich podań (przykłady: https://www.google.pl/search?q=ivan+bilibin&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj-6sHcgNDNAhXFCpoKHTECDAEQ_AUICCgB&biw=1024&bih=631#tbm=isch&q=ivan+bilibin+firebird ).
      Napisy: Dusz młodych rzeka podzielona dziś na rozlewisk tysiące.
      Układ: nie znam się, chciałbym kolumny po obu stronach, nic szczególnego.
      Kontakt: grodziskowidz@gmail.com
      adres bloga: grodzisko-owidz.blogspot.com
      Blog jeszcze nie żyje, ale link do zaczarowanych zostanie do niego dodany.

      Wiem, że się łudzę, ale.

      Usuń
    2. Niestety, ale tak jak powyżej - nie jestem w stanie przyjąć teraz zamówień :(

      Usuń
  6. Dopiero teraz zobaczyłam, że są nowe posty *O* Dlatego też dopiero teraz piszę komentarz. Tamten szablon, to jednym słowem... Cudo. ak w sumie każdy twój szablon C;

    OdpowiedzUsuń