g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.06.2016

Szablon "Personal Style"

Personal Style by SzablonyJill

Postanowiłam dodać szablon dzień wcześniej, żeby nie było tu tak pusto. Tym razem przedstawiam Wam prosty, schludny szablon na blogi typowo modowe/pamiętnikowe. Ciągle wydawało mi się, że jest trochę za pusto, ale autorowi się spodobał, co jest najważniejsze. Ostatnio zaczęłam iść w taką tematykę prac, zawsze to jakaś odmiana :)
Zmieniłam szablon główny. Tak jak wspominałam Wam na fb - poprzedni podobał mi się bardziej, ale potrzebowałam czegoś bardziej praktycznego. Wciąż jest kilka rzeczy, które powinnam dopracować, ale ostatnie dni w Polsce staram się poświęcić na zaplanowanie przyszłych postów, żeby nie było większych przerw.
Zaszaleje i przyjmę dziś jedno zamówienie, które wybiorę spośród złożonych pod tą notką.


15 komentarzy:

  1. Piękny szablon, właśnie takie minimalistyczne są cudowne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, piękny szablon. Prosty ale cudny.
    I jako, że napisałaś o czymś jeszcze bardziej cudownym (Wybierzesz jedno zamówienie) to odnawiam moje zamówienie, pod ten post.

    http://wojownicy-magi.blogspot.com/
    Jak ma wyglądać szablon? Kolorystyka taka jak poprzedni szablon na ZS. Jednak tematyka kotów ^^ Prosiłabym też żeby była nazwa bloga, czyli Warriors Magic i cytat marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Starałam się, zostawić wolną rękę. Wspomnę jeszcze, że tematyka tego bloga, jest na podstawie książki Wojownicy "Ucieczka w dzicz", autorstwa Erin Hunter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję, podaj mi jeszcze jakiś kontakt do siebie :)

      Usuń
    2. Mój e-mail to:

      emilka-matuszewska2007@wp.pl

      Usuń
  4. Nie jestem wielką fanką minimalistycznych szablonów, ale ten bardzo ładnie prezentuje się na blogu i genialnie pasuje do takiej pamiętnikarskiej tematyki.
    A szablon z Dany świetny, uwielbiam ten błękitny kolor w nagłówku. No i ta przepiękna Emilia! :D
    Złożyłabym zamówienie, ale tak dawno nic nie dodawałam na blogu, że chyba sobie odpuszczę.
    Czekam na kolejne prace.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej zaglądam tu czasem i wiszę że tworzysz bardzo fajne szablony. Podoba mi się zwłaszcza ten. Być może zechcesz zerknąć na mojego bloga i stworzyć szablon dla mnie. Jest to blog typowo rękodzielniczy ze sporą ilością zdjęć.

    http://schwytane-marzenia.blogspot.com/
    Możesz wykorzystać każde zdjęcie zamieszczone na blogu bo wszystkie są moje. Jakby co mogę zrobić i podesłać inne w zależnośco od potrzeb. Kolorystyka raczej jasna. Szablon prosty czytelny. Z chęcią też dowiem się czy podobają ci się moje tworki ;-)
    Pozdrawiam Elf

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za bardzo ładny szablon :)
    Polecam i pozdrawiam ;)
    personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobieram szablon 533 na http://chwile-slabosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. JEJKU MOGLABYS MI ZROBIC TAKI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak taki chcesz to złóż Jill zamówienie...

      Usuń
  9. send-me please: pr.clsampa@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Jill! Could you send me this awesome template? I would be very thankful. :) kottafejlia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym złożyć zamowienie na taki szablon. email: justyna.miarecka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń