g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

30.06.2016

Szablon Wilcza Zamieć

Szablon Wilcza Zamiec by SzablonyJill
Miałam nie publikować dzisiaj posta, ale skończyłam pracę po 11 i miałam mnóstwo wolnego czasu. Szablon powstał, kiedy próbowałam zrealizować pewne wilcze zamówienie. Naściągałam fot, zaczęłam robić i niewiadomo kiedy powstał ten oto twór. Grafika bardzo mi się podobała, ale kody, jak zawsze, były dla mnie problematyczne. Tekst na szablonie pochodzi z tej piosenki, którą bardzo polecam.
Macie jakieś pomysły na wolne szablony? Na co jest największe zapotrzebowanie? Zastanawiałam się nad dodaniem chatboxu, ale sama nie wiem, czy się do czegoś przyda.
Co do następnego posta to pojawi się w sobotę :)

13 komentarzy:

  1. świetny szablon i wspaniała piosenka, jedna z moich ulubionych, przyznam, że znam na pamięc :p
    pozdrawiam,
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Ciągle chodzę i ją nucę :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tę piosenkę! Piękny szablon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę piosenkę! Piękny szablon!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudowny szablon! *.* Naprawdę masz talent! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba <3 Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  5. Cudowny szablon *-* Ten efekt z chmurami w nagłówku świetnie wygląda! Kody też są bardzo fajne :3
    Może zrobiłabyś jakiś minimalistyczny szablon, podobny do głównego? Taki zawsze komuś się przyda :>
    Pozdrawiam cieplutko!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dobry pomysł, postaram się coś zrobić niedługo :) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  6. Świetny nagłówek.
    Co do propozycji... może właśnie coś z ,,Shadowhunters'', jak już mamy Kat? Na przykład Malec? Na to jest zapotrzebowanie ogromne, heh. Albo z ,,Teen Wolf''. Coś bardziej mrocznego, Doktorzy Strachu, Nogitsune. Albo już coś totalnie jak z horroru, serial ,,Scream''? Brooke Maddox?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten szablon, należy do chyba najlepszych, które zrobiłaś, ale każdy posiada swój gust.
    Tą piosenkę cały czas nucę, ale wiem, że chyba coś w niej zawsze mylę :\

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram ten śliczny szablon (wersja bez napisu) na Graphic Ocean
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaki piękny szablon *.* Zakochałam się w nim <3
    Przepraszam że nie komentowałam ale nie miałam czasu.
    I dziękuję za komentarz na moim blogu ^.^
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń