g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

12.07.2016

Czwarte urodziny

Dzisiaj mija czwarta rocznica założenia bloga. Nawet nie wiem, kiedy to zleciało. Pamiętam, pierwsze kroki na blogspocie, pierwsze próby szablonowania, pierwsze rozmowy z Avią... Przez te lata na blogu pojawiło się ponad tysiąc szablonów od ok. 20 szabloniarek. Było mnóstwo kryzysów, odejść, ale to wciąż wracało. Chyba po prostu nie umiem bez tego żyć.
Historia zatoczyła koło i teraz znów jestem na ZS sama. I, szczerze mówiąc, teraz jest mi łatwiej, blog już mnie nie przytłacza. Znów cieszę się, kiedy dodaje posty, poznaje nowych czytelników.  Każdy komentarz i pobrana grafika dodają mi skrzydeł :)
Co będzie dalej? Każdego roku będziemy świętować kolejne urodziny ZS. Od października zaczynam moje wymarzone studia graficzne, więc będę się rozwijać, a blog razem ze mną. Chciałabym, by za rok ktoś powiedział: "Wow, zrobiłaś olbrzymi postęp! Nie mogę uwierzyć, że to ta sama Jill, co kilka miesięcy temu!". Chyba nie ma nic gorszego niż stanie w miejscu.
Szczerze mówiąc kiedyś nie traktowałam tego wszystkiego zbyt poważnie. To była dla mnie odskocznia od codzienności, zabawa, relaks. Nigdy nie sądziłam, że to potrwa tak długo ani że zwiąże z tym moją przyszłość. Mam szczęście, bo trafiłam na wspaniałych ludzi. Was, którzy tu zaglądają, komentują, po prostu są. Mojego chłopaka, pierwszego i największego fana, który zawsze mnie wspiera i zagląda mi przez ramię, kiedy tworze grafikę...
ZS jest już częścią mnie i nic tego nie zmieni :)

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Lepiej-umrzec-stojac-620983096
Tę grafikę możecie kojarzyć robiłam z nią kiedyś inny szablon. Jednakże pobieranie było zablokowane i nikt oprócz jednej osóbki nie miał do niego dostępu. W końcu jednak go nie wykorzystała i nagłówek leżał bezczynnie. Troszkę go przerobiłam i teraz prezentuje się tak, jak na załączonym obrazku. Jestem o wiele bardziej zadowolona z niego niż z pierwotnej wersji, którą możecie obejrzeć tutaj.


http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Dark-620976982 Kolejna grafika, która leżała od kilku miesięcy i czekała na lepsze czasy. Wydaje mi się, że robiłam ją przed którymś z moich kryzysów i dlatego nigdy nie pojawiła się na blogu. Teraz jednak jest do waszej dyspozycji :)


http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Warriors-620983339

Zamówienie dla Rose. Za pierwszym razem wyszło mi coś tragicznego, dobrze, że tego nie widzieliście! Na szczęście potem poszło już łatwiej i udało mi się wyczarować to kocie coś :) Mi się podoba! :)

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Smierc-nie-istnieje-620985872
Ostatni szablon. Miał być ślizgonski, a jak dom węża to i śmierciożercy :) Mogłam dać troszkę więcej akcentów potterowskich, ale i tak uważam, że jest ok.

Z okazji urodzin przyjmę kilka zamówień, które wybiorę :)

52 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że ZS dobije nawet 8 urodziny. To by było coś dla mnie szczęśliwego. Oby tak dalej! Dziękuję też za ten piękny szablon, jest cudowny.
    Reszta też mi się bardzo mocno spodobała. Jill chyba miałaś wtedy dobre dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena mocno się mnie trzymała i szablony szly łatwo :) Oby szablon dobrze Ci służył! :)

      Usuń
  2. Sto lat :* Pierwszy szablon jest śliczny <3 Ale drugi ma takie fajne menu :) Żyj długo i twórz długo i nie pozwól upaść temu blogu…blogowi? Powodzenia na studiach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oby wszystko się spełniło! :)

      Usuń
  3. Wow! Każdy kolejny szablon, który dodajesz podoba mi się jeszcze bardziej. Są estetyczne, piękne. Znasz umiar i tworzysz małe cuda. Jestem pod wrażeniem i chętnie będę przyglądała się Twoim pracom. Myślę, że i sama kiedyś zgłoszę się do Ciebie po szablon. Moi faworyci w tej notce to zdecydowanie 1 i 3 - są magiczne.
    Trzymaj się ciepło i życzę Ci ogromnego progresu, bo nie ma nic lepszego niż świadomość jak wiele się już potrafi.
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejne prace też przypadną Ci do gustu i za rok nadal będą Ci się podobały :)
      Dziękuję za komentarze - zarówno ten, jak i wszystkie poprzednie :)

      Usuń
  4. Sto lat, sto lat. Wszystkiego najlepszego. Szablony są piękne i nie mogę wybrać który jest moim faworytem. Odwaliłaś kawał dobrej roboty :)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie opublikowałam nowy rozdział.
      Adres znasz :)
      All the love xxx

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  5. Naprawdę już 4 lata. Wow, szacunek! :D
    Mam nadzieję, że wszystkie Twoje marzenia się spełnią i będziesz mogła z dumą patrzeć na rozwój bloga i swoje grafiki, chociaż patrząc na nie nie wyobrażam sobie czy mogłyby wyglądać jeszcze lepiej, bo już są obłędne.
    A ponieważ obiecałam zdecydować się na złożenie zamówienia, to spróbuję szczęścia :)
    Zdjęcie: http://static.tumblr.com/68bc88dd95cc0b60bce4b05df1b2064d/9knmtnz/5h4n5xg6q/tumblr_static_56hru3eduvwg40cwck088gwos.png
    Krótki opis: Typowy blog recenzencki dotyczący książek, filmów oraz tematów 'na topie'.
    Link: http://czarnympiorempisane.blogspot.com/
    Ogólny zarys szablonu: Chciałabym, żeby zdjęcie było po prawej stronie. Ułożenie dwukolumnowe, gadżety po lewej stronie, tekst w środku, a po prawo to zdjęcie (prościej, tak jak na obecnym szablonie).
    Jeśli będzie Ci wygodniej, to możesz śmiało przyciąć to białe pole, ważne, żeby piórka było widać.
    Jakbyś mogła to chciałabym, aby te piórka się przesuwały razem z suwakiem.
    Wymagana kolorystyka: Czarno-biała, może jakiś odcień szarości, jeśli będzie lepiej wyglądać.
    Napis: "Czarnym Piórem Pisane" na górze, jeśli będzie miejsce.
    P.S. Jakbyś chciała się ze mną skontaktować to napisz na e-mail: agatapiwowarska501@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zleciały te lata, sama jestem zdziwiona ;)

      Usuń
    2. Przyjmuję zamówienie :)

      Usuń
    3. Bardzo się z tego cieszę! :D

      Usuń
  6. Gratuluję wytrwałości i życzę powodzenia przy dalszym prowadzeniu bloga ;)
    A szablon z kotkiem podoba mi się najbardziej ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwałość się przyda, często to u mnie niestety siada ;)

      Usuń
  7. Też chciałabym doczekać się takiego stażu. Znam te wzloty i upadki. Długa droga do celu.
    Przemyślę koncepcję i chyba zamówienię szablon.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie będzie to naprawdę skomplikowane i niejasne zamówienie, ale jestem otwarta na propozycje i sugestie.
      Nie mam dopracowanego pomysłu, ale pisałaś, że nie lubisz przesadnie dokładnych instrukcji i wolisz mieć trochę luzu, więc może dalsza część Cię zainteresuję.
      Zacznijmy od tego, że nie mam konkretnego zdjęcia. Nawet konkretnego pomysłu na zdjęcie. Ciągle się waham. Dwuczęściowy nagłówek po obu stronach pola tekstowego? Dobro i zło, mrok i jasność, no wiesz. Coś z mrocznym szpitalem? Mrocznym dzieciakiem? Śmiercią? Naprawdę jestem otwarta na propozycje. Może coś wpadnie Ci do głowy, gdy przejrzysz bloga.
      Krótki opis: Szesnastoletnia Lena Mikler trafia do świata dla zawieszonych pomiędzy życiem a śmiercią i zostaje wplątana w wojnę Stron. (więcej w zakładce Skierowanie)
      Link: kot-z-maslem.blogspot.com
      Ogólny zarys szablonu: Bardzo ważna kwestia: białe pole tekstowe i czarny tekst. Tak tradycyjnie, przejrzyście, uwielbiam takie szablony. Jednokolumnowy. Wymagań nie mam praktycznie żadnych. Zostawiam do Twojej dyspozycji. Ogólnie cenię minimalizm, taki tumblrowy styl, ale to chyba nie do końca Twoja bajka. Chyba że jesteś otwarta na tego typu wyzwania.
      Wymagana kolorystyka: czerń, biel, szarość.
      Napis: KOT Z MASŁEM +, jak chcesz, Czy Cię znalazłem, nielotny ptaszku, zawistny, płaczący?
      Kontakt: ratajewska.k@interia.pl
      PS Czy tylko ja zauważyłam, że odkąd jesteś znów sama, panuje taka miła, rodzinna atmosfera, hm? :)

      Usuń
    2. Robię mały remont w zakładkach. Zaraz wstawię link do.ZS, tylko wszystko pogrupuję.

      Usuń
    3. Co masz na myśli pisząc o atmosferze? ;)

      Usuń
    4. Właściwie nie wiem, po prostu takie odnoszę wrażenie. Jest tak przytulnie, przejrzyście, płyną miłe słówka i wszyscy wszystkich znają (no prawie, heh).

      Usuń
    5. Bardzo Cię lubię i chciałabym przyjąć to zamówienie, ale go po prostu nie widzę :( Niestety muszę odmówić :(

      Usuń
    6. Może innym razem. :)

      Usuń
  8. Wow, aż ciężko uwierzyć, że to już cztery lata. Naprawdę to niesamowite, jak ten czas szybko leci! Sama pamiętam jak w 2012 zaczęłam swoją przygodę z blogspotem i pierwszym blogiem z szablonami, na który weszłam były właśnie Zaczarowane Szablony... Od tamtej pory byłam tutaj częstym gościem i nawet nie wiesz jak bardzo cieszę się, że po przerwie i ciszy na blogu wróciłaś a ZS znowu odżyło. ♥
    Pewnie się powtórzę, ale szablony są piękne, wszystkie cztery! Jednak najbardziej przypadł mi do gustu ten dla Rose, jest bardzo klimatyczny, taki tajemniczy z fantastycznym nagłówkiem i we wspaniałym fioletowym kolorze. :D I ten z Karen, nie mogę się na niego napatrzeć i chyba niedługo go sobie porwę i ustawię na swoim blogu. :D :D
    No dobra a teraz - wszystkiego najlepszego Jill!! Życzę ci żebyś ty i ZS dalej się rozwijało, żebyś miała dużo weny na tworzenie szablonów (szczególnie Potterowskich :D) i kolejnych wieeelu urodzin tego bloga.
    Jeszcze raz sto lat!
    Hahaham ok, już dalej cię nie męczę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Cieszę się, że jesteś z ZS tak długo <3
      Czyżbyś szykowała się na powrót z jakimś blogiem? Zawsze wchodzę na twój profil, przeglądam strony, ale wciąż nie ma nic nowego :( Zlituj się nade mną! :P
      Jaka jest twoja ulubiona postać/para z HP? :)
      Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  9. Chciałabym zamówić prosty szablon :)
    Link do bloga : http://the-eternal-hunters.blogspot.de/
    Napis : The Eternal Hunters
    Wygląd: Interesują mnie ciemne kolory :) Oraz ze dwie istoty nadprzyrodzone :) Nie wymagam wiele :)
    Kontakt : amyhikaru8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje Czwartej rocznicy! Życzę kolejnych i samych sukcesów. I życzę powodzenia teraz, gdy pracujesz i podczas studiów. Chciałabym zamówić szablona dwa blogi, a nóż mi się uda. Warto spróbować.
    1.
    Link: cuore-freddo.blogspot.com
    Cytat; Frozen inside without your touch, without your love
    Kolory: czerń, czerwień, bordowy
    Układ; Chciałabym, aby blog miał następujący układ; 2- kolumnowy otwarty, albo taki jak tu: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1192-458548768
    Na szablonie chciałabym aby znalazła się Lea Michele i Jessica Alba.
    Amatorskie opowiadanie, w którym będą kłamstwa, intrygi. A także to, jak przeszłość może wpłynąć na człowieka.
    2.
    Link: notte-oscura.blogspot.com
    Cytat: A man can be des¬troyed, but not de¬feated
    Kolory: czerń, granatowy, niebieski
    Układ; http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Lepiej-umrzec-stojac-620983096
    Zdjęcia; książki, maska, długopis,
    Na blogu będę pisała swoje przemyślenia, będzie to pamiętnik, taki prywatny. Złote myśl, a od czasu do czasu coś o książkach.

    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o jeszcze jednej osobie na szablonie. Chciałabym, aby znalazł się na nim Ryan Guzman.

      Przepraszam za zamieszanie:)

      Usuń
    2. Dziękuję za życzenia :)
      PS na pierwszym blogu masz tak śliczny szablon, że raczej nie byłabym w stanie zrobić lepszego :(

      Usuń
    3. Przyjmuję drugie zamówienie :)

      Usuń
    4. Ojej, nie spodziewałam się. Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  11. Witaj. Na początku pragnę Ci pogratulować czterech, wspaniałych lat. Życzyć Ci kolejnych sukcesów, doskonalenia i stawania się jeszcze lepszą w tym, co robisz, aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, nie tylko te związane z grafiką, ale także te prywatne. A sława ZS niech będzie coraz większa, większa i większa.

    A teraz przejdę do zamówienia.
    Na blogu, będzie pisane opowiadanie. Zupełnie amatorskie.
    Link: ciernie-w-sercu.blogspot.com
    Zdjęcia: Lauren Conrad, Theo James
    Kolory: Myślałam o jakiś odcieniach brązu, beżu
    Jeśli chodzi o układ to zawsze mam problemy, dlatego pokaże Ci z Twoich prac, te które mi się najbardziej podobają
    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1193-458549135
    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon845-421152403
    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1192-458548768
    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon1191-458548277
    Napis: Give me something I can believe, All I need oraz You've opened the door now, don’t let it close

    Dziękuję za poświęcony czas 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się spełniły! Ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga :D Ja prowadzę mój zaledwie rok, a i tak wydaje mi się, że to dosyć długo XD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko czas leci, zobaczysz, że zaraz będziesz świętować 3, potem 4 urodziny... ;)

      Usuń
  13. Gratuluję, mój pierwszy blog obchodziłby w grudniu chyba... 11 lat. Ale od dawna nie istnieje :( Może z TAMczytam uda mi się przetrwać następne 10 ;)
    Drugi szablon jest mi faworytem, zakochałam się w nim.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam blogować, jak miałam ok. 11 lat, więc też stuknęłaby dyszka ;) W sumie szkoda, ze tamte blogi już nie istnieją, bo chętnie poczytałabym, co za głupoty miałam w głowie :D

      Usuń
  14. Cztery lata! Pamiętam, jak kiedyś kiedyś zamawiałam tu szablon. O matko, to było tak dawno! A teraz tyle się zmieniło. Życzę Ci kolejnych 4 lat i potem kolejnych i kolejnych i żeby Ci się te 4 latka nigdy nie znudziły, kochana! Szkoda by było, jakbyś nam przestała grafikować!
    Moim faworytem jest zdecydowanie ostatni szablon. Śliczne kolorki <3
    Pozdrawiam :>
    SK x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, być może będę miała 30 na karku i nadal będę blogować - to byłoby coś ;) od 12, kiedy zaczynałam, do 30 jedna chwila ;)

      Usuń
  15. Gratulacje! Zgadzam się w pełni z tym, że najgorsze to stać w miejscu. Ale Ty na pewno w nim nie stoisz; widać olbrzymią różnicę między obecnymi a wcześniejszymi szablonami. A będzie tylko lepiej!
    // trochę pogubiłam się w regulaminie, więc zamieszczam informację tutaj. Pobrałam szablon nr 1376 ("Never fear") na http://linia-losu.blogspot.com :) jest niesamowity :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba czytać regulaminu, wystarczy napisać pod najnowszym postem, że się pobrało, tak jak Ty zrobiłaś, więc wszystko jest ok :) Gdybyś miała jakiś problem z szablonem to pisz :)
      Cieszę się, że widzisz progres w moich pracach :)

      Usuń
  16. Dużo wytrwałości i pomysłów na nowe grafiki :) i oczywiście powodzenia na studiach.
    Mam pytanie: czy robisz szablony z polskimi gwiazdami?
    Zależy mi na odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle się zmieniło, a mnie nie było :<
    Widać, że skill ci lvl up. Zamówiłabym coś ale jak zwykle już jesteś obłożona xDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo wytrwałości i pomysłowości, żebyś mogła nas zachwycać swoimi szablonami przez długie lata :D Te 4 , to dopiero początek (^o^)/

    Drugi szablon - z kotkiem - porywam !! :D muahhhaha

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć :)
    Życzę ci, dużo wytrwałości do bloga oraz grafiki :) Twoje szablony to dzieła, i zastanawiam się czy mogłabym złożyć zamówienie. Jeśli to nie problem, proszę o kontakt na tym E-mailu: liia.jons@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Lata lecą. Ja regularnie odwiedzam ZS od trzech lat. Odkąd jestem na blogosferze. Miło było przez tę lata obserwować jak różne szabloniarki przewijały się przez bloga. Widzieć ich postępy. Pamiętam jak zamknęliście szabloniarnie, ale wróciliście.
    Szablony z notki są genialne. Każdy z osobna. Pierwszy ma swój klimat, drugi jest mroczny. Mogłabym tak wszystkie cztery wyliczyć.
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci wytrwałości i sukcesów.

    P.S Wybacz,że dopiero teraz komentuję, ale zawsze zaległości na blogach innych nadrabiam w weekend, bo w tygodniu nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lumos! Czy znalazłabyś czas na wykonanie szablonu na mojego bloga? ;)
    Link: http://crucio-dramione.blogspot.com/
    Opis: Hermiona dowiaduje się, że jest córką najsławniejszej śmierciożerczyni, Bellatrix Lestrange. Dumbledore, co dziwne, daje dziewczynie propozycję zamieszkania z prawdziwą matką. Czemu pozwolił nastolatce mieć kontakt z ciemną stroną? Czy ma w tym swój cel? Hermiona dochodzi do wniosku, że ma być szpiegiem...
    Cytat: brak
    Zdjęcia:
    Emma Watson: Podobają mi się dwa zdjęcia. 1) http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2015/11/emma-watson-vogue-magazine-italy-november-2015-part-ii_7.jpg
    2) http://celebmafia.com/wp-content/uploads/2015/11/emma-watson-vogue-magazine-italy-november-2015-part-ii_5.jpg
    Wybierz, proszę, to, które bardziej pasuje Ci do tworzenia szablonu.
    I jeżeli będzie pasować, mogłabyś wstawić gdzieś zdjęcie Bellatrix Lestrange (Helena Bonham Carter), ale na drugim planie, aby na pierwszym była Emma.
    Kolorystyka: Prosiłabym o mroczny szablon, aby pasował do tematyki bloga. Jednak wybór pozostawiam Tobie, ponieważ nie wiem, jakie kolory najlepiej będę w tym wypadku pasować.
    Układ: Bardzo podobają mi się szablony tego typu:
    1) http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/2013/10/szablon-742.html
    2) http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/2013/09/szablon-682.html
    Inne: Jeśli chodzi o dodatki, to na szablonie może być gdzieś w tle Hogwart, albo jakieś schody, coś w tym stylu.
    Kontakt: jeśli masz jakieś pytania, informacje, itp, napisz maila: obliviate.dramione@gmail.com
    Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzysz moje zgłoszenie ;)
    Pozdrawiam i życzę wielu ciekawych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam ;)
    Chciałabym zamówić szablon.
    Lumos.
    Opis:Mija rok od ostatecznego pokonania Voldemorta. Ginny Weasley zrywa z Harrym i decyduje się powrócić do Hogwartu, by pomóc w odbudowie zamku. Niespodziewanie w szkole pojawia się jej dawny, szkolny wróg - Blaise Zabini.
    link:http://ginewra-and-blaise.blogspot.com
    Cytat: Kochaj­my się, dopóki ma­my złudze­nia, kiedy je stra­cimy, le­piej się rozstańmy.
    Kolorystyka: granatowo-biała
    Układ: lewokolumnowy
    Zdjęcia: Glównie chodzi o Bena Barnesa i Bonie Wright, jednak jeśli byś wolala to na miejscu Bonnie moglaby być Cinthia Dickier ;) Bardzo bym też chciala aby na nagłówku znalazły się też: książki, świeczki, zegar.
    Ogólnie chodzi mi o bardzo prosty szablon bez jakiś wyszukanych kodów czy przepychu.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz ;)
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń