g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

20.07.2016

Szablon Czarnym Piórem

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Czarnym-Piorem-Pisane-622868792

Tak jak wspominałam Wam na fb - mam teraz troszkę mniej czasu stąd w tym tygodniu pojawia się mniej postów. Za trzy tygodnie wracam jednak do domu i wtedy... no właśnie, co? Mam mnóstwo pomysłów, ale nie wiem na czym się skupić. Chciałabym Was prosić o udział w krótkiej ankiecie, która pomoże mi zdecydować, co dalej. Mam mętlik w głowie, muszę sobie wszystko uporządkować i zaplanować :) Na pewno chcę przebudować bloga, kilka opcji dodać, kilka usunąć, muszę też wykonać całą prace administracyjną, żeby wszystko miało ręce i nogi - roboty jest sporo! :)


Swoją drogą ostatnio zauważyłam, że komentujecie przeważnie wtedy, kiedy chcecie zamówić szablon. Po wykonaniu znikacie w ekspresowym tempie.  Troszkę przykro z tego powodu ;)

27 komentarzy:

  1. Wow podoba mi się ten szablon! Jest świetny, zwłaszcza te czarne piórka <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      PS widziałam twój blog i jest świetny! Kiedy planujesz dodać nowy post? :)

      Usuń
  2. No przepraszam bardzo, ale od końcówki kwietnia nie miałam jak napisać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało? :O I gdzie jest twój blog? Co tu się w ogóle dzieje :P

      Usuń
    2. Nie miałam internetu i komputera od kwietnia xD
      A adres bloga zmieniłam na http://piwniczak.blogspot.com/

      Usuń
    3. O matko, chyba nie przeżyłabym tego :P

      Usuń
    4. Ja też tak myślałam xD

      Usuń
  3. Ja cały czas tutaj jestem C: I ładny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon mi się podoba, mimo że biały to nie mój kolor i nie przepadam za nim. Za to bardzo lubię prostotę i chyba tym, ten szablon najbardziej mnie urzeka i czaruje.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę kolory, ale biel i czerń są o wiele bardziej neutralne :)

      Usuń
  5. Szablonik bardzo elegancki ;) Te piórka… są naprawdę ładne, szkoda tylko, że mi się nie przyda, bo wolę więcej kolorów ;) Ale wygląda fajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te piórka z boku. Jedyny minus dla mnie to czarne tło i jasne literki, ale tylko dlatego że ich nie lubię, bo mam wrażliwe oczy.
    Trudno nie zauważyć wzrostu komentujących przy poście z zamówieniami i potem znowu spadku...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeważnie jest wtedy przynajmniej o 1/3 więcej komentarzy :(

      Usuń
  7. Cudowny szablon, Jill! Trochę nie moje klimaty. Ale tak jak koleżance wyżej, podobają mi się te czarne piórka. I jeszcze estetyczność szablonu. Możesz być z siebie zadowolona, dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo roboty tu nie miałam, to dość prosty szablon. Ważne, że udało mi się go nie zepsuć :)
      Dziękuję ślicznie za komentarz!

      Usuń
  8. Ja zawsze mam głowę pełną pomysłów, lecz czasami zdarza się tak, że próbuję zrealizować wszystkie naraz i powstaje chaos. Ale cóż, inaczej nie potrafię. ;)
    Szablon bardzo mi się podoba. Taka eleganckość jest w modzie ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Chcę zrobić milion pięćset rzeczy i nie wiem w co ręce włożyć ;) Chyba muszę sobie zrobić listę i poustawiać to jakoś :)

      Usuń
  9. Ojej Jill! Nie potrafię znaleźć słów, by wyrazić swój zachwyt nad tym szablonem. Bardzo dziękuję! Bardzo, bardzo!
    Jest nawet lepszy, niż sobie wyobrażałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że Ci się podoba, to jest w końcu najważniejsze :)

      Usuń
  10. WItam, pobieram szablon 775. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujący szablon, delikatny, z wyczuciem. Prosty, a jednak ma coś w sobie. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się szablon. Niestety nie mam gdzie go użyć... Może kiedyś! Zawsze jak tu wchodzę to wiem, że zobaczę coś wyjątkowego!
    Trzymaj się, a ja lecę do ankiety ;)
    precious-fondness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będę robiła szablony Dramione, może któryś z nich przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  13. Wspominałam kiedyś, że mam słabość do grafiki z piórkami? Nie? No to mówię. Szablon bardzo mi się podoba, taki klasyczny. Użyłabym go, gdybym miała bloga z recenzjami, więc kto wie, może mi się przyda. c:
    Ok, teraz to mam wyrzuty sumienia. Komentuję tylko wtedy, kiedy coś zamawiam, to fakt, mam jednak nadzieję, że nie myślisz, że wpadam tu tylko dlatego. Rzadko kiedy coś komentuję (naprawdę rzadko), a na Zaczarowanych jestem codziennie w nadziei, że dodałaś coś nowego. Ale tak jak napisałam ostatnio, poprawię się, bo jestem tu od... Czekaj, czekaj, niech pomyślę... Od czterech lat? Może nawet więcej. Wiem, że zamówiłam u Ciebie mój pierwszy szablon z jily i byłam zachwycona. <3 Tak czy siak, skoro tak długo tu jestem, przydałoby się być przykładnym obserwatorem!
    Lecę paczać dalej, bo moje oko uchwyciło inną świeżą pracę.

    OdpowiedzUsuń