g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

22.07.2016

Szablon Follow me

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Follow-me-to-the-Dark-623232234
Przeglądałam dziś, jakie dokładnie zajęcia będę mieć na studiach i jestem przerażana. Malarstwo. Rysunek. I to nie przez jeden semestr, ale przez większość! Lubię grafikę, ale mam dwie lewe ręce do malowania. Czuję, że moje "dzieła" będą wywoływać wesołość całego wydziału ;) Muszę kupić jakieś książki i zacząć ćwiczyć. Myślę, że jak poświęcę z pół godziny dziennie, żeby się czegoś nauczyć to jakoś tak będzie. Jeśli ktoś z Was lubi malować i zna jakieś tytuły, które pomogą mi wyćwiczyć rękę to bardzo proszę o komentarz.
Na bieżąco śledzę wyniki ankieta i jestem mile zaskoczona. Pojawiło się kilka fajnych pomysłów, które zamierzam wcielić w życie. Między innymi planuję zrobić miesiąc tematyczny, będzie to prawdopodobnie wrzesień. Fani Pottera będą zadowoleni. Chcę też znaleźć sposób na wynagradzanie najbardziej aktywnych czytelników. Jeśli ktoś jeszcze nie wypełnił ankiety to zapraszam tutaj. Chcielibyście jakieś podsumowanie czy wyniki lepiej zostawić dla siebie?
Swoją drogą wczoraj zanotowałam jedną z większych ilości odwiedzin w ostatnich miesiącach i nie mam pojęcia, co to spowodowało. Ktoś wie? :)
Prawdopodobnie jutro, wyjątkowo, nie będzie recenzji, ale za to być może opublikuję jakiś post w niedzielę. Jeszcze nie zdecydowałam. W każdym razie na pewno coś w weekend się pojawi. 
Jeśli macie jakieś fajne cytaty na szablony to podeślijcie, wszystkie, które znam wykorzystałam już z trzy razy!

48 komentarzy:

  1. Hej, nie mogę znaleźć nigdzie "Pobieralni", więc napiszę tu tutaj:
    Pobieram szablon: http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/2013/11/760.html
    Na bloga: http://ukochanehistorie.blogspot.com

    P.S. Ten szablon także jest piękny! *U*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to że coś, ale ten szablon trochę chyba nie działa jak powinien... Wie ktoś jak to naprawić?

      Usuń
    2. Hej Aisak,
      szablon, który wybrałaś, jest dość stary. Niestety nie mogę go naprawić, bo nie ja go robiłam tylko jedna z dziewczyn, która kiedyś tu tworzyła ze mną. Radzę Ci wybrać jeden z nowszych szablonów lub poczekać na coś nowego, niedługo mam zamiar dodać szablon książkowy.
      Możesz też powiedzieć mi, czego dokładnie szukasz to może uda mi się coś znaleźć w galerii dla Ciebie :)

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź. Raczej wstrzymam się na razie z szablonami i poczekam na ten książkowy. Jeśli szczególnie wpadnie mi w oko to może wezmę, teraz jednak zostanę z tym "bloggerowym".
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Wprawdzie książek o malowaniu nie znam, bo rysunki to nie moja bajka, również mam dwie lewe ręce, ale jeśli Ci to pomoże to polecam kanał na YouTube "olsikowa". Bardzo sympatyczna dziewczyna, prowadzi mini tutoriale jak rysować, dobierać kolory, cieniować itp. :)
    Ten mój szablon chyba przywołał tylu ludzi, że podskoczyły Ci statystyki xD Ale jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję!
    Piękny szablon, ale to zapewne nie nowość haha. Bardzo podoba mi się dziewczyna na nim zamieszczona i kolory nagłówka ♥
    Nie mogę się doczekać miesiąca tematycznego! Kocham Pottera ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za link, na pewno skorzystam. W sumie bez znaczenia czy książka czy filmiki - byle dobrze tłumaczyła takim ciołkom, jak ja :)
      Haha tak, to musiała być zasługa tamtego szablonu, innego wyjścia nie widzę :P
      Potter forever <3
      PS Widzę, że jest mały kłopot z szablonem. Mogę go poprawić, żeby data itp. nie wchodziły na wyższy post ;) Plus najlepiej usunąć godzinę edycji posta, żeby tak nie wisiał bez sensu :)

      Usuń
    2. Właśnie usunęłam godzinę i wydaje mi się, że wszystko już jest okej. Dzięki za radę :D

      Usuń
  3. Hej, Jill!

    Kolejny dzień, i kolejny nowy szablon. Szalejesz, ale to mi się podoba. Kolory, rewelacyjne. Uwielbiam takie. Taki układ też jest jednym z moich faworytów. Jedyne, co dziś do mnie nie przemawia, to nagłówek, nie wiem dlaczego, ale nie przekonuje mnie. Myślę, że stać Cię na lepszy. Mam nadzieję, że nie jesteś o to zła.

    A co do malowania, zawsze zazdrościłam ludziom talentu malarskiego. Moja kuzynka, dostała się teraz na ASP i doskonale wiem, ile trzeba temu poświęcić. Ale Ty jesteś stworzona do grafiki, także wiem, że sobie świetnie poradzisz!

    Pozdrawiam serdecznie, A :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,

      co Ty, nie jestem zła! Dobrze, że mówisz, co Ci się nie podoba :) Dzięki temu następnym razem mogę bardziej się skupić na danym elemencie i postarać się, żeby był lepszy, także zawsze, kiedy masz zastrzeżenia mów mi o tym :)

      Dobrze, że we mnie wierzysz, bo ja mam wątpliwości ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jak to zwykle na studiach. Napieprzą ci przedmiotów, które nie mają związku z studiami, albo jest ich za dużo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że program jest pełny i godziny są zapewnione ;)

      Usuń
    2. Ja tam się nie zgadzam. Wpychanie wiedzy, której się nie wykorzysta.

      Usuń
    3. Śmiałam się, też nie uważam, że to jest potrzebne ;)

      Usuń
    4. Wykładowcy powiedzą co innego. Jeśli zależało Ci wyłącznie na grafice komputerowej, to trzeba było iść na grafikę komputerową właśnie.

      A gdzie będziesz studiować? Nie wiem czy miałaś egzamin wstępny czy nie, ale jeśli nie to istnieje duża szansa, że uczelnia jest przygotowana na to, że będzie tam więcej osób takich jak Ty i wtedy program często jest prowadzony od zera (chyba że grupa okaże się bardziej zaawansowana). Najlepiej zadzwonić do dziekanatu i zapytać, jak wyglądają takie zajęcia ;)

      Pozdrawiam gorąco,
      maxie

      Usuń
    5. Idę na grafikę komputerową. Na każdej uczelni, którą mam w pobliżu, był rysunek. Tutaj nie był aż tak wyodrębniony i myślałam, że go nie będzie, ale się myliłam. W między czasie jednak poszperałam w necie i rzeczywiście jest tak, jak mówisz - osoby kompletnie zielone też dają rade i nie jest tak źle. Mimo to wolę wcześniej zacząć ćwiczyć, bo po prostu mi zależy i chcę, żeby było dobrze :)

      Swoją drogą zerknęłam na twoje blogi i masz bardzo ładne szablony, zwłaszcza ten na Hogwarts Memories. Nie miałaś wcześniej innego nicku? Nazwa bloga wydaje się znajoma :)

      Usuń
    6. Siłą rzeczy rysunek jest Ci potrzebny, bo grafika komputerowa to nie tylko sklejanie szablonów z istniejących rzeczy i pisanie stron internetowych ;) Jednak jakieś pojęcie, i to całkiem niezłe, trzeba o rysunku mieć, żeby móc samemu rysować w programach i nie wychodziły z tego jakieś kulfony. Boru, głowę bym sobie dała obciąć, że jesteś starsza.

      Dziękuję niezmiernie, miło mi to słyszeć ♥ I tak, miałam ;) summer-sky. Robiłyście dla mnie szablon nawet kiedyś, a właściwie dwa, jeden od Avii, drugi dostałam od Faith, bo udało mi się wygrać losowanie.

      Pozdrawiam gorąco,
      maxie

      Usuń
    7. Mam 21 lat. Skończyłam technikum, potem przeprowadziłam się, dałam sobie rok przerwy i teraz wracam w swoje rodzinne strony i idę na studia. Jakoś tak to wszystko się potoczyło ;)

      Wiedziałam, że skądś znam twojego bloga! Miło, że nadal tu zaglądasz :)

      Usuń
  5. Piękny szablonik, w dodatku mroczny i w moim stylu. Gdybym mogła, specjalnie dla niego stworzyłabym bloga, ale ledwo radzę sobie z dwoma, więc chyba na razie się wstrzymam. Jedyne, co mnie w tej pracy rozprasza, to te białe ptaszki po bokach, trochę mi tam nie pasują.
    Raczej Ci nie pomogę, moje "malarstwo" ogranicza się do internetowych kursów rysunku postaci z mangi/anime, co i tak było klapą. Ale chciałabym wiedzieć, jak Ty sobie z tym radzisz. :)
    O tak, fani Pottera będą bardzo zadowoleni, mówię sama po sobie. Już jestem zadowolona, choć miesiąc tematyczny to na razie tylko zapowiedź. I mam troszkę fajnych cytatów, więc jeśli nie masz nic przeciwko, z chęcią wyślę Ci je na maila.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam ruszyć kilka potterowskich par, ludzie zawsze je lubią :)

      Na twoim blogu używasz wizerunku jakieś znanej osoby, jako Teo? :)

      A cytaty bardzo chętnie przyjmę i będę Ci niesamowicie wdzięczna :)

      Usuń
    2. Jako Teodora podstawiałam sobie Maxa Ironsa, bo Empatia, również pisząca teomione, zaraziła mnie tym wyobrażeniem i nawet pasuje. :)
      Jak tylko ogarnę pliki i znajdę w przestworzach mojego laptopa owe cytaty, podeślę je raz dwa.

      Usuń
    3. Cudne kolorki.
      Ja mam odwrotnie. Malowanie cudnie, grafika masakra. Dawno nie ćwiczyłam, więc nie wiem co polecić.
      Jako Potterhead naprawdę się cieszę.
      Podsumowanie mile widziane. Czysta ciekawość.
      Cytaty to mój konik. Tylko naprawią mi komputer i Cię zasypię cudeńkami.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. O tak, poproszę o cytaty, uwielbiam Was dziewczyny! :)

      Usuń
    5. Dopiero w poniedziałek pod wieczór naprawią, ech... Gdzieś Ci pod najnowszym postem wtedy wkleję.

      Usuń
  6. Cześć Jill!

    Jak zwykle cudowny i piękny szablon, osobiście bardzo lubię takie klimaty. Szablon jest idealny. Studia? Szczerze, to nie znam tego bólu, ale wiem co nie co o malarstwie. Chodzę na zajęcia dodatkowe z tej dziedziny i moja nauczycielka, zawsze powtarza, że tym więcej namalujesz tym lepsze później będą rysunki i, że trzeba się uczyć na błędach. Jedynie to mogę podpowiedzieć.
    Fajnych cytatów niestety nie znam, ale z chęcią zobaczę jakiś szablon typu jak ten wilcza zamieć. Znaczy o jakiejś piosence lub słowa z niej :)
    Pozdrawiam, Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Rose,

      pokazałabyś jakieś swoje rysunki? Jestem bardzo ciekawa, jak to Ci wychodzi. Jak długo chodzisz na te zajęcia? :)

      Postaram się niedługo dodać coś wilczego :)

      Usuń
    2. Hm... Ostatnio robiłam taki rysunek: http://static.pokazywarka.pl/i/6774166/423978/szkic-kotek-rose.jpg
      Zdjęcia zrobiłam w Webcam Toy, a ucinałam w paincie, więc ładnej wygląda realnie. Na zajęcia chodzę całe dwa lata (teraz zacznę trzeci rok) i wydaje mi się, że idzie mi coraz gorzej :8 I jeszcze, jak chcesz to mogę pokazać pandę :)

      Usuń
    3. Jest śliczny! Czemu nie pokazałaś nic wcześniej? Widać, że masz talent, zazdroszczę! Pokaż mi więcej :)

      Usuń
    4. http://static.pokazywarka.pl/i/6776053/673604/szkic-panda-rose.jpg

      Taka panda jedząca bambusa :)

      Usuń
  7. Wiem, że to może trochę nie na temat, ale czy wiesz może jak ustawić ruchomy gif jako avatar w profilu bloggera? Kiedyś to rozgryzłam, ale teraz znowu mi nie wychodzi i niezależnie od tego, czy wstawiam gifa z pliku czy z linku, nie rusza się? Smuteczek.

    Pozdrawiam gorąco,
    maxie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nigdy nie wstawiałam takich avatarów, więc nie jestem w stanie Ci pomóc.

      Usuń
  8. Cześć i czołem!
    Jill, Jill.
    Powodzenia na studiach życzę. Oby Ci nie dały w kość tak jak mi. Wytrwałości życzę, przede wszystkim. Ale uda się, dasz sobie radę.

    Co do szablonu, to jak najbardziej udana praca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że dam! A jak nie to mam nadzieję, że mi skopiecie tyłek i wtedy na pewno się poprawię :)

      Dziękuję za wszystkie komentarze :) Bardzo mi miło!

      Usuń
  9. Aż mnie dreszcz przeszedł, gdy oglądałam szablon. Jednak nie jest taki mroczny, bo fioletowy nadaje mu raczej tajemniczości niż mroku.
    Powodzenia w malowaniu!
    O, miesiąc tematyczny zapowiada się ciekawie <3
    A wyniki ankiety możesz podać, zawsze chętnie na to patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje szablony są niesamowite.Robisz też na zamówienie , prawda ? Czy robisz też z gwiazdami chodzi mi o Zayna Malika i Perrie Edwards dało by radę dla mnie taki szablon zrobić czy nie bardzo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      raczej nie podjęłabym się zrobienia zamówienia z tą parą, to nie moje klimaty :(

      Usuń
    2. No nic to szukam dalej dziękuje ;)

      Usuń
  11. Ten szablon to nie moje kolory, ale i tak wyszedł ładnie. Może sama bym się nie zdecydowała na ten intensywny fiolet, ale nie można odmówić mu uroku :3
    Co do Twoich studiów... Też mam dwie lewe ręce, jeżeli chodzi o tworzenie - rysunek itd., więc wiem co czujesz...
    Cytatów potrzebujesz po ang. czy po polsku?
    I oczywiście - podziel się wynikami ankiety!
    Trzymaj się ciepło,
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przygarnę cytaty w obu językach :)

      Usuń
  12. Witaj, Jill! Jeśli chodzi o cytat, mój ukochany brzmi ,,Piekło nigdy nie jest tak ekscytujące jak wtedy, gdy skrywa się za twarzą anioła". Mam nadzieję, że się przyda :)
    Do tego mam pytanie. Czy znalazłabyś czas, aby wykonać dla mnie szablon? Jeśli tak, proszę, napisz maila - obliviate.dramione@gmail.com :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy cytat, porywam go ;)

      Jeśli chodzi o szablony darmowe to wszelkie informacje są w odpowiedniej zakładce. Przyjmuję je od czasu do czasu pod postami z odpowiednią adnotacją :)

      Usuń
  13. Kiedy będziesz jeszcze przyjmować zamówienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, zależy jaką będę miała sytuacje w pracy :)

      Usuń
  14. Hejka, jestem tutaj nowa i nie mogłam znaleźć pobieralni, więc napiszę tutaj.
    Pobieram szablon numer 934: http://galeria-zaczarowane-szablony.blogspot.com/search/label/Phoebe%20Tonkin
    Na blog : http://lonelywolfinargentfamily.blogspot.com/

    Poza tym, pięknie tworzysz *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny nagłówek i prosty szablon, fajnie się to zgrywa. ;) Co do książek, to niestety nie jestem w stanie nic poradzić, bo sama nie za bardzo umiem rysować. Popatrz może na YT jakieś poradniki. Kiedyś natknęłam się tam na porównanie rysunków tanimi kredkami i drogimi i ta dziewczyna miała też bloga, na którym pokazywała różne triki jak rysować, może by się coś przydało. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :).
    Pobrałam szablon: http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Czarnym-Piorem-Pisane-622868792
    na blog: www-opowaidania-deszczem-pisane.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Jill ;3 chciałabym zamówić u ciebie szablon na mój blogspot dramione-mission.blogspot.com. Nie wiem, czy przyjmujesz jeszcze zamowienia - jestem tu pierwszy raz i jeszcze dokładnie się nie rozjerzała. W każdym razie (jeżeli tak) bardzo zależy mi na tym, aby ten szablon był wyjątkowy. (czyli takie jakie potrafisz tworzyć). Z tego powodu, wolałabym wysłać do ciebie bardzo rozbudowanego maile i troche podyskutować.
    No chyba, że to dla ciebie za duży kłopot, to w takim razie opisze wszystko w komentarzu. Prosze o odpowiedź
    Bella Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Właśnie pobrałam szablon numer 1283. Adres mojego bloga to clarissamalfoynote.blogspot.com. Szablon przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń