g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

05.07.2016

Szablon Ręce we Krwi

Szablon Rece we krwi by SzablonyJill




Cześć i czołem,
dzisiejszy dzień nie był dla mnie za dobry. Totalnie słabo się czułam. Odpuściłam sobie drugą zmianę w pracy i zamiast tego wyleguję się w łóżku, żeby nabrać trochę siły. Od kilku dni czekam na ważny dla mnie email, ale skrzynka pozostaje pusta. Najchętniej schowałabym się przed światem i nikomu nie pokazywała.
Tytuł posta jest bez sensu. Sto knutów dla tego, kto wymyśli lepszy. Kolejna notka pojawi się zapewne w czwartek :)

34 komentarze:

  1. Pamiętam, jak ten szablon był ustawiony. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba <3

      Usuń
    2. Pobieram więc to cudeńko na: ile-minut-w-godzinie.blogpspot.com.
      Ogarnę tylko zakładki i wstawię button Twojego bloga lub odnośnik, spokojna głowa.

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że szablon będzie dobrze służył. W razie czego pisz - pomogę :)

      Usuń
    4. Napiszę, na pewno, ale jeszcze trochę, nim to się stanie, bo najpierw ogarnę NŚK.

      Usuń
  2. Przez ten szablon (kolorystyka powala na kolana) aż mam ochotę napisać coś w takich klimatach. Zobaczymy, co z tego wyniknie.
    Głowa do góry. Każdy ma czasem gorszy dzień, nie? A mi się akurat tytuł posta wyjątkowo podoba, więc sobie nie zrobię, głowiąc się nad inną nazwą...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam wcinać czekoladowe ciasteczka i powoli mi się polepsza. Po przyjeździe do domu będę dwa razy szersza, jak tak dalej pójdzie ;)
      Dziękuję za opinie :)

      Usuń
  3. Pamiętam jak ten szablon był głównym. Bardzo mi się podoba.
    Co do tytułu nie mam pomysłów. Może być tak jak jest.
    Wracaj do dobrego samopoczucia. Mam nadzieje że to nic poważnego.
    Zapraszam na nowy rozdział :) Adres znasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zły dzień, jutro będzie lepiej :)

      Usuń
  4. witam :') Nigdzie nie mogę znaleźć zakładki pobrania, więc daje tutaj link mojego bloga, że pobrałam szablon z waszej strony. Button znajduje się na moim blogu.
    http://violethistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko ok, to dobre miejsce :)

      Usuń
    2. dziękuje za odpowiedź :')

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że nam się nie rozchorujesz :) Również pamiętam czas, gdy ten szablon był na Zaczarowanych i muszę powiedzieć, że chyba nigdy mi się nie znudzi patrzenie na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest jednym z moich ulubionych :)
      Dzisiaj jest już zdecydowanie lepiej! :)

      Usuń
  6. Pobrałam szablon na https://sasusaku-bunch-of-love.blogspot.com/
    Link znajduje się w stronach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szablon i nazwa może taka zostać C; Pamiętam doskonale, jak ten szablon był głównym Zaczarowanych...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam szablon nr. 1341 na bloga: http://niesamowity-swiat-ksiazek.blogspot.com
    Button znajduje się na dole bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam problem z tym szablonem, czy możesz napisać do mnie na emaila: lupus1908@gmail.com

      Usuń
    2. Zmieniłam na szablon nr. 509 :)

      Usuń
  9. pobieram szablon 1072 na http://codziennosc-izycie.blogspot.com/
    głowa do góry :)
    nawet po najgorszej burzy przychodzi słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych szablonów głównych na ZS <3
    Świetna robota. Jako osoba nie mająca pojęcia o grafice mogę się jedynie zachwycać i chylić głowę w uznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) Oby kolejne także przypadły Ci do gustu! :)

      Usuń
  11. Cudo *;* Nawet nie wiem jak mogę go jeszcze skomentować XD Jakie wymiary ma nagłówek?

    Co do maila - trzymam kciuki, żeby przyszedł jak najszybciej x
    SK
    http://sandra-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek ma 1300 na 800 wysokości :)
      Mail już nie przyjdzie, nie wyszło :( Może następnym razem będę miała więcej szczęścia.
      A Ty kobieto do pracy się bierz, czekam na nowe prace u Ciebie :P

      Usuń
  12. CUUUUUDO! KOCHAM TEN SZABLON! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram szablon nr.847 na bloga http://przygodazyoutube.blogspot.com/ PS.jeszcze nic tam nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny szablon! Nie mogę się napatrzeć. Oby więcej takich
    Trzymaj się,
    http://precious-fondness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram szablon na bloga
    http://blod--rose.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest cudowny! ^^ Pobieram na bloga
    http://recewekrwi.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam problem z pobraniem szablonu. Napiszesz....

    OdpowiedzUsuń