g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

29.07.2016

Szablon simple

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-simple-624686588

 W końcu znalazłam czas i internet, aby coś dodać. Niestety, ale to wifi to jakiś koszmar, więc zrobienie czegokolwiek graniczy z cudem.

Szablon jest wzorowany na programie Curse Voice. Jeśli ktoś go miał to na pewno zauważył podobieństwo - szczególnie w kolorystyce. Podgląd na żywo będzie przez kilka dni tutaj.  

W tym tygodniu mój chłopak miał urodziny. Nie poszły jednak za dobrze, bo dwóch naszych znajomych złapało jakiegoś agresora i ciągle do siebie skakali. Wyszło na to, że praktycznie cały wieczór odciągaliśmy ich od siebie. Pod koniec byłam tak zdenerwowana, że sama byłam gotowa skopać im te pijane tyłki ;) 

Jeszcze tydzień i wracam do domu - w końcu! Nie mogę się doczekać, aż prześpię się w swoim łóżku, przytulę młodszego braciszka i pojadę na jakieś wakacje. Planuję wybrać się nad jezioro, a potem w Bieszczady. Swoją drogą przez te kilka tygodni pozamawiałam sobie troszkę ubrań i książek na wyprzedaży, więc czeka na mnie kilka paczek. To będzie lepsze niż Boże Narodzenie! :)

17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie minimalistyczne szablony, ale wydaje mi się, że pasek trochę najeżdża na tekst w podglądzie na blogu próbnym. Albo to wina mojej przeglądarki, no nie wiem :c
    Ooo... Ja ostatnio byłam na imieninach u przyjaciółki i wyszły całkiem dobrze, plus jej rodzice też zaprosili swoich gości, więc było ciekawie xD
    Spóźnione "wszystkiego najlepszego" dla chłopaka! :D
    Jak dobrze, że wracasz, sama byłam w Bieszczadach jakieś 3 lata temu i mogę polecić wyprawę do Soliny. Widoki niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę zmieniłam odstępy. Mogłabyś zerknąć, czy teraz jest dobrze?
      Nie mogę się doczekać wyjazdów. Telefon za okno i w drogę :)

      Usuń
  2. Cudowny szablon! Czyli taki jak wszystkie inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co do tych książek, to musisz sobie kupić Wojowników! <3

      Usuń
  3. Jak zobaczyłam ten szablon to od razu pomyślałam - tumblr. Zanim zaczęłam grzebać w html na tumblr, wybierałam gotowe szablony i były bardzo podobne do tego. Nie jest to szablon niezwykły i wowwow, ale na pewno ładny i estetyczny.
    Zazdroszczę Ci tych paczek! Ja czekam na swoje z aliexpress. Pierwszy raz zamawiałam, więc nawet nie wiem czy wszystko dojdzie. W planach mam zakup kolejnych książek, bo znowu nie mam czego czytać! (skończyła dzisiaj ,,Dwa życia Kiki Kain'')
    Aj, rozpisałam się! Udanego wypoczynku i bezpiecznego powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze skojarzenie, miało być jak najmniej rzeczy, żeby upodobnić się do tumblr. Nawet tyci wyszło, jak sądząc po twoim komentarzu ;)

      Chętnie Ci polecę jakieś tytuły jeśli zdradzisz, co lubisz czytać :)

      Usuń
  4. U nas takie imprezy cały czas się zdarzają, więc zapraszam będziesz mogła skopać duuużo pijanych tyłków xD Paczek zazdroszczę, chociaż sama nie za bardzo lubię zamawiać ubrania przez internet ;-;

    Nie znam tego programu, o którym pisałaś, ale szablon od razu mi się spodobał. Taki kompletnie minimalistyczny. Ja to się zastanawiam kiedy ty masz czas robić takie cuda!

    Pozdrawiam, SK x

    OdpowiedzUsuń
  5. Nah, cudo. Oby więcej pojawiło się takich prostych i klasycznych szablonów. c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Jill taki agresor kopiący tyłki, hah. :)
    Kolorystyka szablonu to nie moja bajka, ale układ bardzo ciekawy i nieźle się prezentuje. O tak, jak napisała Thais, klasyka w czystej postaci.
    Pozdrawiam.
    ..............
    Zapraszam w wolnej chwili:
    kot-z-maslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest, sprawia u mnie wrażenie porządku, systematyczności i ogólnie wszystkiego co powinien zawierać idealny blog. To takie moje własne skojarzenie. Szablon jest ogólnie taki prosty i to ma swój urok. Super :)
    Gratuluje cierpliwości, ja bym chyba nie wytrzymała...
    No, tylko, żeby plany się spełniły :D
    Pozdrawiam serdecznie
    /A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest, sprawia u mnie wrażenie porządku, systematyczności i ogólnie wszystkiego co powinien zawierać idealny blog. To takie moje własne skojarzenie. Szablon jest ogólnie taki prosty i to ma swój urok. Super :)
    Gratuluje cierpliwości, ja bym chyba nie wytrzymała...
    No, tylko, żeby plany się spełniły :D
    Pozdrawiam serdecznie
    /A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chociaż wielbię kolorowe i bogate szablony, to jednak trzeba przyznać, że takie klasyczne i proste są zdecydowanie bardziej praktyczne i czytelne.
    Życzę Ci miłego wypoczynku. I po powrocie do domu i później, przy następnych wyjazdach ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny szablon. Lubię taką prostotę :) Życzę ci miłego odpoczynku :)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, chciałam poinformować o pobraniu szablonu nr 1130.
    http://http://swiatla-faerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie przejrzyste, minimalistyczne szablony. Dosłownie wszystko mi się w nim podoba. Począwszy od kolorystyki po układ.

    OdpowiedzUsuń