g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

07.07.2016

Szablonowe aktualizacje

Szablon777 by SzablonyJill


Dzisiejszy post jest troszkę inny niż zazwyczaj. Mam dla Was dwa szablony, które już wcześniej widzieliście, ale przestały działać. Naprawiłam je i znów można je bez przeszkód pobierać :)  Główny  problem tych prac to wygasające linki. Zamiast tła były wielkie trójkąty i tak dalej. Chciałam dodać więcej szablonów, ale do tego potrzebuję mojego starego dysku. Na nowym laptopie nie mam niestety wszystko potrzebnych rzeczy. Obiecuję, że jak tylko wrócę do domu to się tym zajmę. Jeżeli macie jakiś szablon, który Wam się podoba, ale nie działa/ma zły napis to dajcie znać. Będę wiedziała co zrobić w pierwszej kolejności.
Swoją drogą szukałam dzisiaj czegoś do obejrzenia i obczaiłam, że wciąż nagrywają Pretty Little Liars. To niesamowite, ile to już trwa! Spróbowałam obejrzeć najnowszą serię, ale nie dałam rady. Szkoda, że nie zakończyli tego wcześniej, z rozmachem, tylko ciągną to na siłę.
Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Aż cieplej człowiekowi na serduszku :)


Szablon825 by SzablonyJill

9 komentarzy:

  1. Hej, Jill, z tej strony Amnezja (tak na wszelki wypadek, bo komentuję u Ciebie po raz pierwszy, choć bloga obserwuję już od jakiegoś czasu).
    Pierwszy szablon rzeczywiście widziałam kiedyś w galerii, natomiast drugi... mogłabym przysiąc, że widzę go po raz pierwszy, może po prostu nie jest w żadnej z kategorii, które przeglądałam. Oczywiście obydwa są świetne, bardzo podobają mi się te lekko poszarpane krawędzie nagłówków (nie wiem, jak to inaczej nazwać) i menu w obu. W tym drugim kolorystyka jest genialna *-* (oczywiście nie tylko kolorystyka). Pobrałabym go chętnie, ale nie pasuje mi, niestety, do tematyki. A, i taka mała uwaga — blogspot źle Ci zalinkował podgląd, bo w miejscu linku jest szablon 825.
    Skoro już jesteśmy przy starych szablonach, miałabym małą prośbę. Mogłabyś zaktualizować też ten szablon? Jakiś czas temu przeglądałam galerię i gdy go tylko zobaczyłam, od razu pomyślałam, że to idealna grafika na mojego bloga, ale okazało się, że tło nie działa. Byłabym niezmiernie wdzięczna, gdybyś poświęciła mu chwilkę.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa czasu i weny do tworzenia takich świetnych szablonów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      fajnie, że się odezwałaś. Miło jest zobaczyć jakieś nowe nicki ;)
      W wolnej chwili zobaczę ten szablon. Możliwe, że uda mi się go naprawić bez starego dysku i wtedy nie będzie trzeba długo czekać :)

      Usuń
  2. Witam.
    Pierwszy szablon miałam kiedyś pobrać, ale nie byłam pewna, co mogłabym pisać na blogu, więc się wstrzymałam.
    Drugi widzę pierwszy raz. Jest taki bajeczny. Cudny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten drugi szablon, tylko że link do niego nie działa i nie mogę podejrzeć :(
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie te szablony gdzieś mi umknęły. Są piękne *.*
    Zapraszam na nowy rozdział. Adres znasz :)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że tu trafiłam! Co prawda lubię sama się pobawić przy szablonach, ale uwielbiam też popatrzeć na takie cuda, jak te, które prezentujesz ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. ;) Jeżeli to nie problem, czy mogłabyś zajrzeć również do szablonu nr 955? Po ustawieniu go nie pokazuje się nagłówek. :(
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam, że to ja ci pisałam, że nie działają :D

    OdpowiedzUsuń