g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

25.08.2016

Gdzie znaleźć idealny prezent?


Lipiec, sierpień i wrzesień to zawsze gorące miesiące, jeśli chodzi o prezenty, przynajmniej u mnie. Wtedy właśnie odbywają się jedne z najważniejszych dni w roku - urodziny mojego chłopaka i nasza rocznica. Przyznam, że z każdym razem jest mi trudniej znaleźć idealny podarunek, głównie dlatego, że już wszystko mu dałam. Przeglądając w mnóstwo stron w końcu trafiłam na tę, które niesamowicie mi pomogła - MyGiftDna.
Od razu rzucił mi się w oczy kubek termiczny z grawerowanym imieniem. Pamiętam, jak mój luby ostatnim razem kupił sobie coś takiego - nie wytrzymało nawet tygodnia i szybko wylądowało w koszu. Tym razem, zachęcona pozytywnymi opiniami, postanowiłam zaryzykować jeszcze raz. I to było to!

Do domu, po kilku dniach wolnego, wróciliśmy nocą. Mimo to luby od razu rozpakował prezent. Dla takiego uśmiechu warto byłoby wydać każde pieniądze :) Obejrzał podarunek z każdej strony, dał mi buziaka i od razu chciał parzyć kawę, aby wypróbować prezent. Ledwo udało mi się go powstrzynać i namówić, aby poczekał na następny dzień ;)

Nie ma to tamto, trzeba sprawdzić, czy wszystko jest tak, jak powinno. Pierwsze wrażenie było jak najbardziej pozytywne. Kubek termiczny wydawał się bardzo porządnie zrobiony, prezentował się świetnie. Nic nie przeciekało. Trzymając go w dłoni nie czuło się gorąca, które w sobie chował. Poza tym sam grawer był dopracowany, dokładnie taki, jakiego oczekiwałam.

Nie myście jednak, że na kubku się skończyło. Znacie mnie i moją słabość do zakupów. Postanowiłam zrobić prezent także sobie, mianowicie notatnik z napisem "Sekretne plany dominacji nad światem", który od razu chwycił mnie za serduchu. Zwłaszcza, że za czasów lat dziecięcych sama chciałam zostać jakąś dyktatorką i władczynią absolutną. 

Notatnik posłużył mi dzisiaj do zaplanowania działań blogowych na kolejne tygodnie. Zanim opanuję świat muszę najpierw zapanować nad moim skrawkiem blogosfery. Za każdym razem, kiedy patrzę na okładkę czuję dumę, że mam takie cudeńko. Tak jakby ktoś idealnie wiedział, czego na ten moment potrzebuję. Kilka dni wolnego, a teraz jeszcze dzień na zamku pozwolił mi odetchnąć i wrócić do Was z nową energią. Dziś zrobiłam już dwie prace na wrzesień, więc mogę powiedzieć Wam jedno - wrzesień jest nasz! :)

Zerknijcie, może na MyGiftDna kryje się także idealny prezent dla Was? Ja już planuję kolejne zakupy, tym razem zapewne skuszę się na ten kubek. Z nim o wiele łatwiej zacząć dzień z pozytywną energią :)

42 komentarze:

  1. Witam.

    Na pewno zerknę, bo ten kubek mnie urzekł. Uwielbiam czarne z białymi akcentami. A ten rzeczywiście ma w sobie coś wyjątkowego.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://mygiftdna.pl/Kubki/Me-Sarcastic

    Moja natura na jednym kubku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, pasuje idealnie! ;)

      Usuń
  3. Świetny kubeczek, ale notes jest jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo fajna strona i produkty. Dzięki za polecenie - na pewno kiedyś skorzystam, bo już upatrzyłam sobie kilka cudnych rzeczy! :D
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam kilka kolejnych rzeczy, które chce zamówić. Mój portfel już płacze ;)

      Usuń
  5. Oooo, to jest to czego szukam!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie świetna sprawa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa! Ten notatkin jest cudowny, strasznie mi się spodobał :) Z wielką chęcią odwiedzę tę stronę :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja! Kubek jest świetny, ale notes z tym napisem wymiata :D
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Jill!
    Koleżanka poleciła mi twoje szablony - postanowiłam zerknąć i jestem absolutnie nimi oczarowana! Dlatego chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie na szablon na jeden z moich blogów, który już dawno się o niego prosił.
    Blog to fanfiction (dość dziecinne, cóż, zaczęłam je pisać będąc w szóstej klasie, ale myślę, że po latach ćwiczeń, zmian i przepisywania rozdziałów od początku jest nieco lepsze). Opowiada o dziewczynie, która po zmianie miejsca zamieszkania poznaje swojego dawnego idola, Andy’ego Biersacka. Nie łączą ich głębsze relacje, co najwyżej przyjaźń (przynajmniej do tej pory, mam nadzieję, że nie stracę zapału i uda mi się to rozwinąć).
    Najogólniej rzecz biorąc cała historia jest o ich rozkwitającym powoli romansie, walce z chorobą i odpowiedzialnym rozwiązywaniu problemów.
    Cały szablon wymarzyłam sobie jasny - biały, pudrowy, szary, z kilkoma ciemniejszymi akcentami, jak tło pod literami (również jasnymi). Obraz mógłby być bardzo prosty ocean, zamglona plaża lub gasnące światła miasta w tle no i oni.
    Dziewczyną może być na przykład Juliana Herz, tutaj zdjęcia, które mogłyby się znaleźć w szablonie:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/93/f3/9f/93f39fff0482a7f5dadca495ce108d5f.jpg
    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRplJ3fiINJuIBsTqRXWeTmFdqmOLakTyuTfGZhaS_2xn1TUPA6yg
    No i zdjęcia Andy’ego:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f6/74/25/f67425a2814b2f9cc335a3777b496d77.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/05/d9/f7/05d9f7fb873f8aa6d5b00f5ac1150418.jpg
    Obraz mógłby znajdować się z boku, tak, żeby cały czas był widoczny podczas czytania. Kolorystyka to czerń i biel, ewentualnie z akcentami kolorystycznymi jak na drugim zdjęciu dziewczyny. Pasek boczny mógłby być po stronie obrazu i wyglądać podobnie do tego w szablonie Czarnym Piórem.
    Tu adres bloga: http://hellomyhatebvb.blogspot.com/
    Napis: Hello My Hate
    Mam nadzieję, że pozytywnie rozpatrzysz moje zamówienie ;) Dodałam już stronę z linkiem do Twojego bloga i obserwuję Cię!
    A taki kubek to super pomysł. Na pewno będzie z niego zadowolony.Notes tez jest pierwsza klasa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,
      bardzo się cieszę, że wybrałaś właśnie mnie, ale na ten moment niestety nie jestem w stanie przyjąć zamówienia. Mam kilka zaległych i planuję akcje wrześniową, więc po prostu nie wyrobiłabym się ze wszystkim.
      Najbliższe zamówienia przyjmę prawdopodobnie dopiero za jakieś dwa, trzy tygodnie ;)

      Usuń
    2. Cóż, szkoda. Na pewno gdy zaczniesz przyjmować nowe zamówienia znów się odezwę :)

      Usuń
  10. Naprawdę świetna stronka. Nigdy nie umiem znaleźć odpowiedniego prezentu, niezależnie od okazji, ale mój problem chyba został rozwiązany. ;) Najbardziej podobają mi się notesy i może w najbliższej przyszłości jakiś sobie zakupię.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, mi się mega podoba, chociaż przez to strasznie na niego uważam i zastanawiam się nad każdym słowem, które zapisze! ;)

      Usuń
  11. Cudowny kubek i notes <3
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy da się odzyskać ten szablon?

    http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon623-385720814?q=gallery%3Aszablonyjill%2F38980860&qo=4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem odtworzę mojego starego złomka i zobaczę, czy da radę :)

      Usuń
    2. Przepraszam, że dopiero teraz, wypadło mi z głowy. Niestety nie jestem w stanie naprawić tego szablonu :(

      Usuń
  13. Rzeczywiście świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze dziękuję, że pokazałas mi ta strone niedługo jest dzień chłopaka i dobrze by było cos kupić mojemu :D heheheh Cudo post :*
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten sklep i robiłam jedno zamówienie. Wszystko super! :)

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. kubek całkiem zacny podoba mi się:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa stronka ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tym notatniku. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tym notatniku. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. taki kubeczek to super sprawa :) a notatnik bardzo fajnie wygląda :)
    dziękuję za wizytę u mnie i miły komentarz :)
    Prawda jest taka, że na blogspocie jestem nowa jednak nie jest to mój pierwszy blog w życiu :) Może dlatego mam małe pojęcie o blogowaniu :) Jeszcze raz dziękuję za odwiedzinki kochana :) Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobieram szablon 1001 na https://przeszloscmoichpostaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobieram 847 na upadla-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. a może Ty mi coś poradzisz czemu mi się posty na liście czytelniczej nie aktualizują?:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Super!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  25. Super stronka, na pewno zajrzę ;D Trzymaj się ciepło! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super strona, dzięki za podzielenie się, zawsze mamy problem z wynalezieniem odpowiednich prezentów na urodziny dla moich korpofriendsów, na pewno się przyda :) chociaż, z drugiej strony - jak dla mnie, ceny jednak trochę przesadzone, sto złotych za deskę do krojenia (!)? Mimo wszystko, urzekła mnie ta z "Dinner is coming" <3
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deseczek nie sprawdzałam, ale np. bardzo podoba mi się obraz ze zdjęć, chyba za rok kupię coś takiego mojemu lubemu. W końcu ile razy mogę kupować mu perfumy ;)

      Usuń
  27. Słyszałam o tej stronce i jest na niej mnóstwo cudownych rzeczy, pewnie kiedyś skorzystam z niej aby sprawić komuś świetny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne wyczucie czasu!
    Zbliżają się urodziny mojej przyjaciółki i od kilku dni zastanawiałam się co jej kupić. Jestem wielką fanką kubków termicznych z oryginalnymi napisami. Szukałam czegoś takiego na dzień ojca (tato jest celnikiem więc w zimie w środku nocy kubek gorącej kawy jest zbawieniem), ale niestety nie znalazłam nic fajnego :/ Ale teraz pobuszuję po stronie, którą polecasz.
    Osobiście byłam zauroczona rzeczami z http://ksiazkawmiescie.pl => perfekcyjny prezent dla każdego książkomaniaka :D I planuję niedługo małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O popatrz, nie znałam tej strony! Weszłam i od razu się zakochałam - okładki na książki,poduszki, kubki, wszystko jest śliczne! Nie powinnaś mi tego pokazywać, nie stać mnie na tyle cudeniek :P

      Usuń
  29. Super bo niedługo dzień chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ekstra! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam odwieczny problem z pisaniem regularnych postów, bo zawsze mi coś wyskoczy, albo pomysły pouciekają - a nawet jak jest czas i pomysł, to nagle się okazuje, że brakuje jakichś materiałów. :< Notatnik podobny do Twojego więc kusi! Będę pamiętać o stronce (i Twoim blogu też!). :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Get all the best spirits and wines at Duty Free Depot!

    All the world famous brand name drinks for unbelievable discounted price tags.

    OdpowiedzUsuń