g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

14.08.2016

Szablon Hell is empty

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Hell-is-empty-628155572
Od dawna podobała mi się taka forma podglądu, ale nie do końca chciało mi się w to bawić. Dzisiaj, po latach niewiedzy, dowiedziałam się, że zrobienie takiego podglądu zajmuje góra 2 minuty. Całe życie w kłamstwie ;) Nie mogłam się powstrzymać i musiałam go użyć. Po kliknięciu na obrazek przejdziecie na da.

Jestem bardzo zadowolona z kolorystyki, chociaż muszę przyznać, że zmieniałam ją setki razy. Dodawałam również skrzydła, krew i wiele innych wynalazków, żeby na sam koniec i tak je usunąć. Zastanawiałam się chwilę, czy cytat pasuje, ale potem popatrzyłam na tę kobietę i uznałam, że seryjni mordercy mają podobne uśmiechy. W mojej głowie jest to niebezpieczna bestia kryjąca się za ładną, delikatną buzią. Ja to mam wyobraźnie, co?

Myślę, że do końca miesiąca będę dodawała jakieś dwie notki na tydzień. Priorytety na dziś: wykonać przyjęte zamówienie (ostatnia notka plus jedno z poprzedniej tury), zrobić nową galerię z samym działającymi szablonami oraz przygotować prace na miesiąc tematyczny z Potterem. Tak, to już oficjalnie - wrzesień będzie pełny zaczarowanych, potterowskich szablonów. Mam nadzieję, że cieszycie się równie mocno, jak ja! Mniej więcej już wiem, jakie postacie chcę wykorzystać, ale jeśli macie jakiegoś swojego ulubionego bohatera/parę to możecie dać mi znać w komentarzu. Wszelkie wskazówki są mile widziane.

A ja? Chowam się zanim dorosłość znów mnie dopadnie. Niedługo będę musiała zacząć szukać mieszkania do wynajęcia, ale póki co cieszę się wolnym czasem.

39 komentarzy:

  1. Matko i córko!
    Jill!
    Ten szablon jest genialny, mistrzostwo świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oby szablon dla Ciebie był równie dobry :)

      Usuń
  2. Ale cudnie się patrzy na ten pogląd, serio, ha. Super to wygląda. I taka miła odskocznia.

    Katherine seryjnym mordercą, hm? Shadowhunters nigdy nie będzie już takie samo. Wybrałaś cudne zdjęcie. Uwielbiam tę sesję i jestem fanką Kat-blondynki, choć ogólnie blond włosy mi się nie podobają.

    Ambitnie. Ciekawe, czy wytrwasz w postanowieniu.

    PS Jakieś nowe wiadomości w sprawie mojego zamówienia? Artysta odpisał?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam Twoją odpowiedź tam. Okej, jestem uradowana, że o mój Boże. Więc, jakich obrazków potrzebujesz? Sugestie? Wymiary? Hm?

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=1pLsb1YMsKE&list=RD1pLsb1YMsKE

      To też jest świetne. Gościu mega utalentowany.

      *wiem, nie pomagam, tylko mieszam w głowie, heh

      Usuń
    3. Jesteś pewna, że to odpowiedni link? ;)

      Ogólnie jeśli masz jeszcze coś, co będzie odpowiednie do twojego szablonu to możesz śmiało wysyłać :)

      Usuń
    4. Jezu. Ale jestem roztrzepana. Wyślę potem prawidłowy.

      Usuń
    5. http://tomasz-mro.deviantart.com/art/Pearl-606336965

      To może ta dziewczyna i chłopak z poprzedniego?

      http://tomasz-mro.deviantart.com/art/Still-in-Fear-549474847

      Szukałam dodatków w tym stylu, ale na razie nic... Trudno będzie. Jesteś odważna, że próbujesz. Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten szablon! Nagłówek jest niezwykle klimatyczny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Woaaaaaaah.
    Ta, to znowu ja. Trochę długo mnie tu nie było, ale przez długi czas miałam tak beznadziejny internet, że nawet nie wchodziłam na blogi.
    W każdym razie, do rzeczy — podgląd naprawdę robi wrażenie, może dlatego, że pierwszy raz widzę podobny. Aż w pierwszej chwili pomyślałam, że zrobiłaś zdjęcie komputera i miałam je pochwalić, ale w porę przypomniałam sobie, że fotografia ekranu wygląda troszkę... inaczej. Tak, cała ja. :D
    Szablon bardzo, ale to bardzo mi się podoba; nic dodać, nic ująć. Nagłówek jest wspaniały, podobnie jak kolorystyka. Aż bym pobrała, ale nie bardzo mam gdzie wstawić.
    I taka mała uwaga ode mnie, może zbędna, ale nie mogłam się powstrzymać: na drugim zdjęciu, tym na dole, Katherine przypomina mi trochę moją nauczycielkę od filozofii, chyba przez ten uśmiech. Ale tylko trochę. :D
    Co do szablonów potterowskich, nie mam żadnych wskazówek ani nic, za to chętnie zobaczę, co stworzysz.
    Życzę dużo weny i powodzenia w realizowaniu postanowienia! (nawet nie czuję, kiedy rymuję...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez ten uśmiech... uśmiech seryjnego mordercy, jak wyżej, hm? :)

      Usuń
    2. Nie martw się, kiedy pierwszy raz zobaczyłam taki podgląd to pomyślałam tak samo, jak Ty! Dobrze, że nie tylko mnie to myli :D

      Chętnie zobaczę zdjęcie twojej nauczycielki, jeśli masz gdzieś na dysku. Może to sobowtór Katherine ;)

      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Chyba lubisz Kat, bo często widzę u Ciebie szablony z nią :3 Fakt, kolorystyka świetna, a ogólnie szablonik cudny *-*
    Chcę zobaczyć szablon z Draco i Ginny! Aww, oni razem są tacy cudowni, a tak mało prac z nimi :c
    Ściskam cieplutko ♥

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kat zawsze wygląda dobrze na szablonach no i mam mnóstwo zdjęć z nią, dlatego tak wychodzi. Chyba muszę uzupełnić moje zapasy stocków, żeby była większa różnorodność ;)
      Dziękuję za komentarz! ♥

      Usuń
  6. Omg <3 Przecudowny szablon! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon obłędny, magiczny i po prostu bomba. Naprawdę świetna robota. Każdy kolejny podoba mi się coraz bardziej. A miesiąc tematyczny z Potterem! Brzmi świetnie. W końcu piszę dramione :D
    Mnie dorosłość też powoli łapie i to jest... tragiczne, okropne i niech najlepiej wcale się nie dzieje!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie i tak szablon czeka w kolejce, ale poza tym chciałabym dodać co najmniej dwa nowe twory z dramione, więc mam nadzieję, że wpadniesz ;)

      Haha tak, kiedyś życie było prostsze ;)

      Usuń
  8. Podgląd wspaniały! :D A szablon… idealny <3 Jest serio śliczny :) I cytat fajny ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablon bardzo mi się podoba. Lubię Kat w wersji blondynki. Naprawdę, idealna robota.
    Zapomniałam że będzie miesiąc tematyczny z "Harry'm Potterem". Proponuję szablon z samą Lily Evans. I jeszcze z samym Syriuszem Blackiem lub Hogwartem.
    Czekam na następną notkę :)
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakimś rudzielcem, który może uchodzić za Lily na pewno będzie z Hogwartem też, ale Syriusz, jako główna postać, raczej się nie pojawi :)

      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  10. Kat zdecydowanie bardziej podoba mi się jako blondynka niż ruda, idealnie pasuje do tego szablonu. I pojawił się szekspirowski cytacik, jeden z moich ulubionych. c: Nic dodać, nic ująć. Plus ta kolorystyka! Zawsze lubiłam połączenie fioletu z błękitem i ogółem fajnie Ci to wyszło, bardzo mi się podoba.
    Kto się cieszy na potterowski wrzesień? Ja, ja, ja! Jako wierna potterhead już nie mogę się doczekać, żeby pooglądać te cudeńka.
    Trzymaj się, Jill! Dużo, dużo pozdrówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat od Ciebie, wszystkie są cudne, ale ten jakoś szczególnie utkwił mi w pamięci :)

      Trzymam się, bo jakżeby inaczej ;)

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Cudny! <3 Miesiąc Potterowy? Super! Mam nadzieję, że znajdzie się chociaż jeden szablonik z z Nevillem, bo za dużo ich nie widziałam :( A szkoda, Neville jest świetny! <3 Mój ojciec chrzestny <3 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie czemu nie! Postaram się zrobić chociaż jeden z Nevillem, specjalnie na twoją prośbę :)

      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  12. Ten podgląd jest cudowny, nigdy takiego nie widziałam. Szablon bardzo mi się podoba, w szczególności kolorystyka... Taka dziewczęca :D
    No i dziewczyna na nim śliczna, przypomina mi trochę Else z "Krainy Lodu". Ta moja spostrzegawczość xD
    I widzę, że dużo zmian si szykuje. Nic tylko czekać na rezultaty i miesiąc z Potterem.
    Ściskam bardzo gorąco! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, jak teraz spojrzałam, to rzeczywiście przypomina Else ;) Ha, jak mi to teraz powiedziałaś to już zawsze Kat będzie dla mnie Elsą :D

      Zmian chciałabym milion, ale jakoś brak talentu i czasu ;)

      Usuń
  13. Szablon jest piękny taki tajemniczy, magiczny... Ooo... Widzę Potter się zbliża! ^^ Moją jak dotąd ulubioną parką była Hermiona z Malfoyem.
    Tak w ogóle, już od dawna kombinowałam jak pobrać szablon, ten, który robiłaś na moje zamówienie :\ Możesz polecić jakiś DARMOWY program do szablonów? Bo w końcu chcę mieć wygląd, na mojego bloga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. jaki dokładnie masz problem? Jeżeli nie możesz pobrać szablonu z da to wystarczy napisać do mnie na meila to wszystko Ci podeślę :)

      Usuń
    2. Mogę pobrać, tylko dokładnie nie wiem co dalej (: A słyszałam, że potrzebne są jakieś programy...

      Usuń
    3. Rozpakowuję się programem winRAR, większość komputerów ma już go zainstalowanego :) A jeśli go nie masz to tak jak mówię - mogę Ci przesłać pliki meilem.

      Usuń
  14. Podgląd robi swoje. Jest ciekawy i przykuwa uwagę, a szablon interesujący. Fajna kolorystyka.
    Harry Potter seria uwielbiana przez wszystkich, a ja nie trawię głównego bohatera. Z ulubionych par mam Jamesa i Lily oraz Łapę i Rogacza ;).

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobieram szablon 499 na http://ostatniraz-razem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pobieram szablon 1244 na http://przezyc-kataklizm-sfora-wataha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jak zwykle pomyłka -.- 1177 xD

      Usuń
    2. http://przezyc-kataklizm-sfora-wataha.blogspot.com/?m=0
      Jednak bierzemy szablon 1133 :) Stwierdziłyśmy że będzie bardziej pasował, sorka za spam xD

      Usuń
  17. pobrałam szablon na http://sekret-przeznaczenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń