g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

03.08.2016

Szablon Im fine

Stało się. Przepadłam. Od wczoraj obejrzałam ponad 10 odcinków Teen Wolf. Kiedyś oglądałam pierwszy sezon i średnio mi się podobał. Wczoraj z nudów włączyłam drugi i to było to! Czemu nikt nie mówił, że to jest tak dobre? A raczej czemu nie słuchałam, gdy inni polecali mi ten serial - to jest dla mnie zagadka. W każdym razie totalnie zauroczył mnie Stiles, dawno nie widziałam tak ciekawej postaci. Jego poczucie humoru mnie rozwala. Nie śmiejcie się ze mnie, ale jestem też fanką trenera. Jest jakaś nazwa na to w fandomie? :)

Nie sądziłam, że serial młodzieżowy może być tak... dojrzały. Podoba mi się groza panująca w wielu scenach i występowanie stworów, o których nigdy nie słyszałam. Jestem ciekawa czy twórcy korzystali z jakiś legend czy sami puścili wodze wyobraźni.

Oczywiście, jak to ja, musiałam sobie popsuć zabawę i naczytałam się spoilerów. Nie byłabym sobą, gdybym po ludzku nie poczekała i nie zobaczyła wszystkiego we właściwej kolejności. Głupia ja.
Zostały mi do obejrzenia trzy pełne sezony i końcówka drugiego. Nie czekajcie na mnie, nie wiem kiedy wrócę.

Bez odbioru kamraci!
http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Im-fine-625777391

34 komentarze:

  1. O! może wreszcie oglądnę. Chociaż wątpię, bo wcześniej na liście mam jeszcze Once Upon a Time, ale jak znajdę czas, to zacznę :)
    Dasz recenzję? :)
    Szablon jak zawsze ładny ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OUAT także polecam. Rumple wymiata, a Rumbelle jest cudowne.

      Usuń
    2. Kiedyś oglądałam OUAT, ale jakoś nie mogłam wdrążyć się w ten serial. Może muszę zrobić drugie podejście, jak do Teen Wolf :)
      Chodzi Ci o książkowe recenzje? Będą w okolicach weekendu :)

      Usuń
  2. Śliczne grafiki w poście - i ta z początku i ta z szablonu. ;) Ja się do Teen Wolfa niestety nie przekonałam, obejrzałam parę odcinków pierwszego sezonu, ale jakoś "nie kliknęło" między nami. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak w moim przypadku. Sezon 2 był zdecydowanie lepszy :)

      Usuń
  3. Kocham Teen Wolf ponad życie. Chyba kiedyś pisałam o nim w propozycjach na szablon. Ten jest cudowny. Ta Stydia, ach i ech. Miłego seansu. Mnie najbardziej podobał się sezon 5a, 5b i 3b, ale wszystkie są genialne.
    Pozdrawiam. :)

    ................
    kot-z-maslem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5a?5b? Jak to dzielisz - na połówki sezonów?

      Mam nadzieję, że Stiles będzie z Lydią, należy mu się :)

      Usuń
    2. Sezony 3 i 5 są podzielone na część letnią i zimową, są trochę inne wątki i w ogóle. :)

      Usuń
  4. Wilkołaki to kompletnie nie moja bajka, nie moja tematyka. Szablon jednak mi się podoba,a najbardziej połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń i czerwień zawsze wypadają dobrze. Mam taką taktykę, że jak coś mi nie wychodzi to daję tę kolorystykę i od razu jest lepiej ;)

      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  5. Hej, Jill!
    Może zacznę tak, kiedyś oglądałam ten serial, ale nie przypadł mi do gustu, nie wiem czemu. Czegoś mi w nim brakowało. Mówisz, że 2sezon o wiele lepszy? Może zaryzykuję i obejrzę? A nóż widelec, mi się spodoba. Tylko muszę znaleźć czas na to :D
    Co do szablonu. Podoba mi się. Lubię takie ciemne, mroczne kolorki. I ten pan w nagłówku :D

    Jill, nie chce byś wścibska. Broń Boże! Nie popędzam też. Ale chcę się tylko Ciebie spytać, czy moje zamówienie nadal jest aktualne? :)

    Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest! Próbowałam nawet ostatnio coś zrobić, ale mi nie wychodziło. Daj mi jeszcze z tydzień, postaram się w tym czasie wszystko zrobić :)

      Dobrze, że się przypominasz. Czasem trzeba mi dać kopa, żebym wzięła się do roboty ;)

      Usuń
  6. Mnie nigdy do Teen Wolf nie ciągnęło. Kiedyś próbowałam obejrzeć Pamiętniki Wampirów i też mnie to nie zachęciło. Takie klimaty nie są dla mnie. Boję się, że to będzie po prostu głupia młodzieżówka. Za to polecam White collars i Grę o tron <3
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grę o tron uwielbiam, ale drugiego tytułu kompletnie nie kojarzę. Jest utrzymany w podobnym klimacie?

      Usuń
  7. Czyż Teen Wolf nie jest cudowny? ^^ Nah, jak mogłaś wcześniej tego nie oglądać? To jeden z moich ulubionych seriali, a teraz mentalnie szykuję się na ten ostatni sezon (ciężko idzie, jeśli mam być szczera). No i Stiles... Czy jest ktoś, kto go chociaż trochę nie lubi? Jego sarkazm powala na kolana. To taki nieogarnięty słodki nerd. :D
    Co do szablonu to bardzo mi się podoba (pomijając fakt, że nie przepadam za stydią), ale bardziej zainteresował mnie tekst na jego podglądzie. Zgaduję, że to Twoje dzieło, bo kiedyś chyba pokazałaś na Zaczarowanych prolog. Fragmencik mi się spodobał i chętnie przeczytałabym ciąg dalszy. c:
    Czekam na większą dawkę grafiki i recenzji!
    Pozdrawiam ja i kończący się pakiet Internetu w telefonie (szpital bez wifi = więcej czasu na czytanie książek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie dodawałabym więcej - gdyby tylko doba była dłuższa ;) Przydałby mi się zmienniacz czasu, jak Hermionie w trzecim tomie - wtedy wszystko byłoby na tip top :)

      A tak serio to na pewno kiedyś napiszę dalszą część, tyle że teraz zaczęłam znowu pisać opowiadanie HP no i chciałabym utrzymać tempo dodawania notek tutaj, więc póki co tamta opowieść jest na dole kolejki.

      Dziękuję za wszystkie komentarze. Na prawdę doceniam, że tu zaglądasz i poświęcasz czas, aby naskrobać opinię :)

      Usuń
  8. Chciałam zamówić darmowy szablon :) (cokolwiek oznacza, że przyjmujesz te zamówienia, które przypadną Ci do gustu xD). Wszystkie twoje szablony strasznie mi się podobają, ale jakoś nie pasowały mi do bloga. Blog ogółem jest "w powijakach", ponieważ nie ma na nim jeszcze opowiadań, ale na razie nie miałam na niego zbyt dużo czasu. I takie małe pytanko: czy wykonujesz banery takie np. do Armentum?
    Szczegóły zamówienia: mój blog jest o wojnie magicznej, wywołanej przez ludzi a kontynuowanej wraz z innymi istotami. Link to https://impossible-war.blogspot.com/ . Nie rozumiem do końca, co masz na myśli pisząc o ogólnym zarysie szablonu. Możesz rozjaśnić trochę tą kwestię? Kolorystyka taka szarawa. Napis... ten główny, tytułowy, "Impossible War", a taki podtytuł "Pokój daje życie, wojna sieje śmierć...".
    P.S. Śliczny szablon! (Tak jak wszystkie zresztą ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    pobrałam szablon 1085 na bloga:
    ruins-of-empire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pamiętam swoje dwa podejścia do "The Vampire Diaries" i uznałam, że chyba szybciej przeczytam książki, niż obejrzę serial do końca. Nie to, że mi się nie podobał, bo wgryzłam się w bohaterów, wątki... Nie wiem co mnie od niego odrzuca ;-;
    Teen Wolfa nigdy nie widziałam, ale mam nadzieję nadrobić. Tylko niech będzie więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram szablon 534 na http://fightandlovein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobieram szablon 534 na http://fightandlovein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szablon, ciekawa jestem jakie efekty w nim zastosowałaś. Szkoda, że nie można ich podejrzeć.
    Kolorystyka jednak nie moja, zdecydowanie preferuję jasny wystrój bloga :)
    Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym serialu.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobieram szablon "Czarnym piórem". Pozdrawiam :)

    Book-Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  15. Wchodzę tu po raz pierwszy od pięciu(?) miesięcy i co widzę? Mój najgorszy koszmar na powitaniu i jeszcze w środku postu! Miałam ochotę kliknąć krzyżyk, ale aż tak okropna nie jestem. W końcu to tylko grafika. Która mi się nie podoba, ze względu na tę dwójkę razem.

    Może inaczej - wykonanie jest dobre i zawiedziona nie jestem. Ostatnio odwiedzam stare blogi w poszukiwaniu nowych szablonów i byłam przestraszona, że po tak długim czasie ZS straciło poziom. Jak widać nie i cieszy mnie to niesamowicie, aż mam łezkę w oku i mniej herbaty w kubku. Lubię też kolory, co jest plusem dla mnie; zawsze mi się wydawało, że to kolory ratują szablony. Albo rujnują, ale o tej opcji nie mówmy.

    Widzę jednak, że wiele się tu zmieniło. Doszły recenzje książek, ubyło efektów w szablonie głównym. Podoba mi się to wszystko, naprawdę. Świeży powiew, ponieważ rzadko się widzi połączenie szablonów i książek. Chyba czas zacząć wpadać tu wcześniej, tylko o wcześniejszej porze.

    W każdym razie, cieszę się, że znowu tu jestem. Idę zobaczyć cały blog, żeby wiedzieć, co się działo. Coś czuję, że ominęło mnie piekło i Karkonosze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny szablon, ale pobrałam numer 156B na http://hhooggwwaarrtt.blogspot.com/
    A co do Teen Wolf, najbardziej podobał mi się sezon 3B. Pod koniec nie mogłam powstrzymać łez :')

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny szablon. Podoba mi się połączenie w nich kolorystki. Duży plus za Stydie.
    Co do Teen Wolf trzeci sezon jest jeszcze lepszy od drugiego. Później spadek formy w czwartym i bardzo dobry piąty sezon, choć wizualnie nie wyszła im bestia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobrałam szablon 363 na bloga art-ofdying.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boski szablon!
    Co do Teen Wolf nie oglądałam, ale może się w końcu skuszę. Zobaczymy jak to będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej pobrałam szablon 198 na bloga :
    https://youaremysins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pobrałam szablon "Czarnym piórem" na bloga: http://all-we-need-is-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam szablon nr 1216 na bloga http://zycie-jest-jedno06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Teen wolf <3 Zaprzeczam działaniom scenarzystów i wiernie podążam ku niszczącemu mnie paringowi LydiaxStiles. Sad life of fangirl.
    Jednak kilka słów o grafice!
    Bardzo podoba mi się kolorystyka i mroczny klimat jaki stworzyłaś. Dokładnie o grafice ci nic nie powiem bo najzwyczajniej w świecie się na tym nie znam, ale mogę tylko zapewnić, że moja amatorska osoba jest zachwycona. Zwłaszcza szablonem, przez który aż mnie świerzbi, żeby napisać coś o Lydii i Stilesie (Wygrażam ci za to ręką!)
    Biegnę paczać dalej co tam mnie jeszcze ominęło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.: Awatar nowy, ale Allia ta sama :D

      Usuń
  24. Część, pobrałam szablon nr 779 na bloga http://colorless-shadows.blogspot.com/
    Mam kłopoty, jak wstawić nagłówek, prosiłabym o pomoc ;).

    OdpowiedzUsuń