g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

21.08.2016

Szablon Once upon a time

http://szablonyjill.deviantart.com/art/Szablon-Once-upon-a-time-629254753
Dopadł mnie jakiś kryzys. Chciałam zrobić książkowy szablon, który był u mnie zamówiony sto lat temu, ale zamiast tego wyszło mi to. Przynajmniej ma fajne trójkąciki. Każdy lubi trójkąciki, prawda?

W paczce są 4 nagłówki do wyboru:  Anna, Cinderella, Snow, Ingrid. Przynajmniej tak miałam nazwane zdjęcia postaci, które użyłam. Wybaczcie, ale obejrzałam tylko kilka odcinków OUAT wieki temu i kompletnie nie znam bohaterów. Kojarzę tylko jedną, strasznie irytującą blondynę. 

Obecnie jestem na krótkim wyjeździe, wracam w środę. Post jest dodany automatycznie, dlatego wybaczcie, jeśli nie odpisuję na wasze wiadomości - po prostu mam kilka dni wolnego. Ostatnio jednak sporo działałam - mogę Wam zdradzić, że we wrześniu będę miała dla Was konkurs z ciekawymi nagrodami. Nie chcę zdradzać za dużo, ale pole do popisu będą miały kreatywne osoby. 

Następny post będzie najprawdopodobniej dopiero w okolicach czwartku. Nie mam już w zapasie żadnych szablonów, które mogłabym dodać, więc wszystko robię na bieżąco.  W każdym razie do zobaczenia już niedługo. Życzcie mi udanego wypoczynku ;)

21 komentarzy:

  1. Szablon mi się podoba. Życzę miłego wyjazdu :) Odpoczywaj jak najdłużej.
    Nie mogę już się doczekać tego potterowego miesiąca. Zobaczymy jeszcze jaki to będzie konkurs. Jeżeli będzie coś z grafiką, to niestety odpadam - nie mam żadnego programu graficznego a nawet nie mogę go wgrać.
    All the love xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie nic z grafiką, raczej z pisaniem, więc może przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  2. Hej, Jill!
    Witam, witam i o zdrowie pytam. Od czego by tu zacząć? Może od szablonu? Czy mi się wydaje, czy bardzo spodobał Ci się taki układ szablonów? Ostatnio króluje u Ciebie taki typ. Szablon bardzo mi się podoba. Kolory stonowane, spokojne. Nie razi po oczach, i to mi się podoba. Szablon dostaje ode mnie, mocne 5! Gratuluje, świetnie wykonanej roboty. Mam nadzieję, że wyjazd Ci się uda, i odpoczniesz przed rokiem akademickim. Korzystaj z wakacji, jak najbardziej się da!
    Ostatnio, prosiłaś mnie bym Ci poleciła jakiś dobry kryminał/thriller. Obecnie, czytam same kryminały. Ale i tak mam duszy dylemat, bo większość z nich, wywarło na mnie duże wrażenie. Dla mnie mistrz tego gatunku jest tylko jeden, ale tutaj miałabym wielki dylemat, jaką książkę jego autorstwa Ci polecić, dlatego polecę Ci pewną autorkę, ale z czystym sercem. Camilla Lackberg - Pogromca lwów, albo Fabrykantka aniołków. Przeczytaj sobie, którąś z tych pozycji, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz.
    I czekam na Twoje wrażenia i opinię, gdy już ją przeczytasz.

    Pozdrawiam serdecznie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, bardzo podoba mi się taki układ, bo jest dość prosty i czytelny. Bez problemu robi się także grafiki do niego :) Na ten moment jest moim ulubionym układem :)

      Swoją drogą masz jakiegoś bloga? Chętnie zerknałabym ;)

      Jak wrócę do domu to pójdę na łowy. Jakiś kryminał tego autora na pewno będzie w mojej bibliotece :)

      Usuń
    2. Obecnie nie mam bloga. Kiedyś pisałam pseudo opowiadanie, ale zrozumiałam, że mimo mojej pasji do pisania, to kompletnie się do tego nie nadaję i skasowałam bloga. Zresztą, wstyd by mi było nawet chwalić się takim czymś. Nie ma co się kompromitować, są tacy, co mają do tego talent i powołanie i tacy, co lepiej by się za to nie brali. Ja należę do tej drugiej grupy :D

      A co do książek, kryminały można polubić. Ja kiedyś nie byłam ich fanką. Czytałam tylko romansidła. Ale w moje ręce trafił taki jeden kryminał i się zakochałam w tym gatunku. Romanse poszły w odstawkę i czytam kryminały.
      Książki do życie :D

      Usuń
  3. Dzień dobry. :)

    Aż pobrałam z ciekawości, bo OUAT uwielbiam. Trudno powiedzieć, z którą postacią nagłówek najbardziej mi się spodobał. Wszystkie są cudne dzięki tej kolorystyce.

    A Rumple'a pamiętasz? Myślałam, że go nie da się zapomnieć.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam! On akurat był bardzo ciekawą postacią :)

      Usuń
    2. Robert Carlyle to geniusz. Śmiech Rumple'a kradnie całe show.

      Usuń
  4. Szablon naprawdę chwyta za serducho. Tym razem nie mam się do czego przyczepić, bo wszystko mi się w nim podoba - kolorystyka, nagłówek, a przede wszystkim cudowny układ z trójkącikami. Cholera, gdybym mogła, z chęcią bym go pobrała, ale nie pasuje do żadnych z moich blogów. Niemniej może kiedyś mi się przyda. :)
    Obejrzałam dwa odcinki Once Upon A Time i niestety nie poczułam tego "czegoś" przy oglądaniu, więc darowałam sobie ten serial. Nie specjalnie mnie wciągnął, a główna bohaterka irytowała... nawet sama nie wiem czym. Po prostu mnie wkurzała.
    Konkurs, mówisz? Tutaj wzbudziłaś moją ciekawość, więc czekam z niecierpliwością na więcej informacji.
    Korzystaj z urlopu, póki możesz, tak samo jak ja korzystam z tych ostatnich nawet nie dwóch tygodni, zanim zacznie się szkoła. *wewnętrzny krzyk rozpaczy* Oczywiście życzę udanego wolnego. :D
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety, wrzesień już tuż tuż. W której klasie jesteś? Mam nadzieję, że nie w maturalnej, bo miała byś przerąbane :D

      Usuń
    2. Teraz idę do drugiej klasy liceum, więc tak czy siak koszmar maturalny dopiero przede mną. :D

      Usuń
  5. Bardzo miło się patrzy na ten szablon, podoba mi się! ;) Tylko ten podgląd jednak trochę odwraca uwagę od samego szablonu. ;/ Jest pomysłowy, ale trudniej już bez przekierowań na inne strony oglądać grafikę.
    Miłego wypoczynku i z niecierpliwością czekam na konkurs. ;) U mnie też rozpoczął się mały konkursik, więc zachęcam do wzięcia udziału. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może wrócę do starego podglądu. Ten mi się podoba, bo post zupełnie inaczej wygląda... a może będę wstawiać oba? :)

      Usuń
  6. Pobrany szablon 1129 na stronę http://herovilage.blogspot.com/ dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Szablon robi wrażenie. Wszystko w nim jest dopięte na ostatni guzik, że tak się wyrażę. Z ciekawości pobrałam szablon na chwilkę i choć nagłówki są praktycznie takie same to mi najbardziej się spodobały ze Snow i Ingrid.
    Pisząc 'kojarzę tylko jedną, strasznie irytującą blondynę'masz na myśli główną bohaterkę?
    W szablonie jak mówiłam wszystko ładnie współgra. Po prostu mnie urzekł i gdybym miała bloga o tej tematyce na pewno bym sobie ustawiła ten szablon.

    Miłego i udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny. Dodany do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja tak miewam, że chcę zrobić jeden szablon, a wychodzi mi drugi... nie żebym jakoś bardzo często próbowała.
    Kolejny szablon, który bardzo mi się podoba. Nagłówek jest fajnie zrobiony (a może powinnam raczej napisać, że nagłówki są fajnie zrobione, bo pobrałam z ciekawości plik i obejrzałam wszystkie), kolory dobrze dobrane, a no i trójkąciki i kwadraciki przy poście. <3 Strasznie lubię motywy z użyciem figur geometrycznych. I tła są ciekawe, w sensie: tło zewnętrzne i tło nagłówka.
    Ja oczywiście spóźniona, więc Ci nie życzę miłego pobytu, bo pewnie już wróciłaś albo właśnie wracasz. W każdym razie, mam nadzieję, że odpoczęłaś. Można wiedzieć, gdzie byłaś? :>
    We wrześniu pewnie nie będę miała zbyt dużo czasu, ale aż jestem ciekawa, jaki konkurs planujesz.
    Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon cudowny. Straszliwie podoba mi się kolorystyka - pierwsze co rzuciło mi się w oczy i spędziłam chwilę na przyglądaniu się :D
      OUAT kiedyś gdzieś zaczęłam i obejrzałam kilka odcinków (myślę, że byłam gdzieś w połowie pierwszego sezonu) i niestety się poddałam :/

      Usuń