g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

02.08.2016

Wyprzedaż w wydawnictwie MAG

Z okazji urodzin Wydawnictwo Mag ogłosiło promocje - od 1 do 5 sierpnia cały asortyment jest do kupienia 40% taniej! Znacie mnie, jestem fanką fantastyki, więc nie mogłam się powstrzymać i od razu zaczęłam przeglądać i wynajdywać co ciekawsze propozycje.Wśród nich są trzy książki, na które na pewno warto zwrócić uwagę.

Tytuł: Mroczne Szaleństwo
Cena standardowa: 35 PLN
Cena po obniżce:  21 PLN

Kiedy siostra MacKayli została zamordowana, pozostała tylko jedna wskazówka dotycząca okoliczności jej śmierci - enigmatyczna wiadomość na poczcie głosowej Mac. Dziewczyna jedzie do Irlandii w poszukiwaniu odpowiedzi i wkrótce odkrywa, że stoi przed nią jeszcze większe wyzwanie - pozostanie przy życiu na tyle długo, by zapanować nad mocą, której istnienia nie była nawet świadoma - darem, który pozwala jej spojrzeć poza świat ludzi, w niebezpieczne dziedziny elfów...
Gdy Mac zagłębia się w tajemnicę śmierci siostry, każdy jej ruch śledzi mroczny, tajemniczy Jericho... a jednocześnie zbliża się do niej bezlitosny V'lane - elf, który sprawia, że seks staje się dla ludzkich kobiet uzależnieniem. Granica między światami zaczyna pękać, a prawdziwa misja Mac staje się oczywista - musi odnaleźć nieuchwytną Sinsar Dubh, zanim ktoś inny zdobędzie wszechpotężną Mroczną Księgę. Ponieważ ten, kto pierwszy do niej dotrze, zdobędzie całkowitą władzę nad oboma światami...

Słowo ode mnie:  Czytałam cały cykl kilka miesięcy temu, ale do dziś jestem nim zauroczony. Niesamowity, oryginalny i poruszający - to są słowa, które doskonale opisują tę serię. Podobało mi się, że historia była pełna zwrotów akcji. Wiele razy myślałam, że coś nie może się wydarzyć, bo autorzy po prostu takich rzeczy nie robią, a tu proszę! Bardzo się cieszę, że w końcu będę mogła mieć "Mroczne Szaleństwo" na swojej półce.
Macie jakieś wątpliwości? Gwarantuję zwrot pieniędzy ;) Ta książka jest tak dobra, że nie ma możliwości, że się w niej nie zakochacie. Obiecuję, że jak przyjadę do domu i otworzę paczkę to przedstawię Wam dłuższą opinie z etykietą "10/10".


https://www.mag-sklep.pl/pl/p/DROGA-CIENIA-wyd.-3-/202Tytuł: Droga Cienia
Cena standardowa: 45 PLN
Cena po obniżce:  27 PLN

Dla Durzo Blinta zabijanie to sztuka, a w tym mieście on jest największym artystą.
Dla Merkuriusza przetrwanie nie jest rzeczą pewną. Nie ma żadnej gwarancji przeżycia. Jako szczur z ulicy wychował się w slumsach i nauczył się szybko oceniać ludzi. I podejmować ryzyko. Na przykład zgłaszając się na ucznia do Durzo Blinta.
Jednak żeby zostać przyjętym do terminu, Merkuriusz musi odrzucić swoje dawne życie i przyjąć nową tożsamość. Jako Kylar Stern musi nauczyć się poruszać w świecie zabójców - w świecie niebezpiecznych polityków i dziwnej magii.
I musi rozwijać talent do zabijania.

Słowo ode mnie: Opis, jak opis. Uważam, że zdecydowanie nie oddaje tego, jak dobra jest ta książka. Mamy tutaj możliwość poznania drogi, jaką pokonuje młody chłopiec - od ulicznego rabusia do niezwykłego zabójcy. Gratka dla osób, które lubią czasem przeczytać o tej ciemniejszej stronie. Zdecydowanie polecam!

https://www.mag-sklep.pl/pl/p/Z-MGLY-ZRODZONY/450Tytuł: Z mgły zrodzony
Cena standardowa: 49 PLN
Cena po obniżce:  29,40 PLN

Przez tysiąc lat popiół zasypywał kraj, nie kwitły kwiaty. Przez tysiąc lat skaa wiedli niewolnicze życie w nędzy i strachu. Przez tysiąc lat Ostatni Imperator, "Skrawek Nieskończoności”, posiadając władzę absolutną, rządził i stosował terror, niezwyciężony jak bóg. A kiedy nadzieja została porzucona już tak dawno, że nie pozostały z niej nawet wspomnienia, pokryty bliznami pół-skaa ze złamanym sercem odkrywa ją na nowo w piekielnym więzieniu Ostatniego Imperatora. Tam poznaje moce Zrodzonego z Mgły. Znakomity złodziejaszek i urodzony przywódca, wykorzystuje swoje talenty w intrydze, która ma pozbawić tronu i władzy samego Ostatniego Imperatora.

Słowo ode mnie: Książka, która póki co jest dla mnie tajemnicą. Zamówiłam ją pod wpływem intrygującego opisu. Wydaje się to tytuł pełen intryg, niecnych poczynań i polityki, a to bardzo sobie cenię. Nazwisko autora to klasa sama w sobie, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę.

To, co mogę Wam jeszcze polecić to 6 tomów Darów Anioła za 139,20 PLN zamiast 232 PLN. Co prawda mój portfel się zbuntował i nie kupiłam tej serii, ale może wśród Was znajdzie się szczęśliwiec, który ma jeszcze kilka groszy na dobre książki. Dodatkowo przy zakupie 2 lub więcej książek wpisujemy kod UR2907 nad podsumowaniem koszyka, a ich koszt obniży się o dodatkowe 10% liczone od cen promocyjnych (nieprzekreślonych). A Wy znaleźliście już coś dla siebie z wydawnictwa MAG? A może znacie którąś z wymienionych pozycji i chcecie podzielić się swoją opinią? Dajcie znać, co sądzicie!  

14 komentarzy:

  1. Booziu mogłabyś podesłać linka? Czaje się na dary anioła już jakiś czas i z przyjemnością bym kupiła całą serię *.*
    Błagam wyślij linka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest w pogrubionym napisie "Dary Anioła" w poście :)
      Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  2. Dołączam się do prośby mojej poprzedniczki.
    Z wyżej wymienionych książek żadnej nie czytałam, niczego nawet nie kojarzę.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie wyprzedaże, może się skusisz ;) Ja już miałam nic nie kupować, ale promocje za mocno na mnie działają... :)

      Usuń
  3. Też przyczepiam się do proźby :) Nie czytam za bardzo, wyżej wymienionych książek.

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Z mgły zrodzony'' o tym tytule słyszałam już co nieco, ale nie wiem czy kiedykolwiek się za to zabiorę. ,,Darów anioła'' też nie kupię, bo SPOILER źle się kończy.

    Tu jest bezpiecznie czytać. Ogólnie notka pomocna dla tych, którzy nie polują na promocje i dzięki Tobie mają ,,na tacy'' :D
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się kończy? Teraz będzie mnie to strasznie męczyło! :P

      Usuń
  5. O nie, z torbami pójdę przez te promocje. Dopiero co kupiłam trzy książki na znak.com.pl, obniżka 72%, więc wyszło na to, że dorwałam 3 książki w cenie jednej.
    Teraz też Galeria Książki ma przeprowadzić akcję promocyjną 50%. Maga odpuszczam, zresztą nie mają w swojej ofercie "must have" dla mnie ;)
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam z wielką niecierpliwością na "Szóstkę wron", bo właśnie MAG ma ją wydać i to w pięknej, twardej oprawie, wiec coś czuję, że wydanie będzie równie cudowne estetycznie, jak zagraniczna wersja. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za informację. Może jeszcze się załapię.W takiej cenie książka Brandona Sandersona toż to grzech nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ominęła mnie przecena :( A szkoda bo jestem fanką Sandersona (nie zawiedziesz się nawiasem mówiąc). Jeśli chodzi o fantastykę to Sanderson i Ziemiański (Achaja!) zdecydowanie królują. Swoją przygodę z Sandersonem zaczęłam dość niedawno z Archiwum Burzowego Światła, ale przepadłam całkowicie. Jeśli chodzi o Achaję (którą polecam z calutkiego serca) polecił mi ją kolega (w trakcie sesji -.- największy drań w historii) i będąc przykładnym studentem od razu wzięłam się za czytanie. Co prawda ogarnęłam się na tyle, że przeczytałam tylko pierwszy tom, ale gdy skończyła się sesja pochłonęłam resztę :D Tak więc, naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :)
    Czyli polecasz Mroczne szaleństwo? Kiedyś, jakiś czas temu, pamiętam, że zabrałam się za tę książkę i jakoś nie przebrnęłam. Ale skoro ocena taka dobra, to może jednak do niej wrócę ;) Za to Karen Marie Moning kojarzy mi się z cyklem Highlander, całkiem przyjemne romansidła ;)
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Get all your favorite alcoholic drinks on Duty Free Depot!

    All the popular brand name drinks for unbelievable discounted price tags.

    OdpowiedzUsuń