g

g
Na blogu znajdziecie mnóstwo szablonów na blogspota o przeróżnej tematyce. Już stworzone i do ogólnego użytku znajdują się w galerii. Gdyby nie było tam waszej wymarzonej pracy to zawsze możecie zamówić coś specjalnie dla Was. Polecam także zaglądanie do zakładki z propozycjami. Tworząc nowe, wolne szablony zawsze kieruję się waszymi pomysłami. Raz w tygodniu pojawia się recenzja wybranej przeze mnie rzeczy. Bardzo często są to książki, ale czasem zdarzają się też inne produkty. Najczęściej publikuję je w okolicach weekendu. O nowościach zawsze informuję na moim Facebooku. Prócz grafiki i recenzji publikuję wszelkiego rodzaju posty z przemyśleniami. Jest to bardzo szeroka kategoria i może pojawić się dosłownie wszystko. Piszę o tym, co aktualnie siedzi mi na duszy, co mnie zaciekawiło i uważam, że może być to również interesujące dla Was.

09.11.2016

Manicure hybrydowy z AliExpress

 
Pracowałam ostatnio w salonie kosmetycznym. Pod pewnymi względami było to świetne miejsce - fajna ekipa, dobra kawa i darmowe zabiegi. Szczególnie upodobałam sobie manicure hybrydowy. Nic nie odpryskuje, paznokcie są cały czas ładne i zadbane. Totalna odmiana! Nie wiem, jak Wam, ale mi zwykłe lakiery nigdy nie trzymają się długo. Niestety z pewnych względów postanowiłam zmienić prace i tu pojawiło się pytanie - jak żyć bez hybryd?

Hybryda na naturalnej płytce kosztuje średnio 90 pln. Pewnie, można taniej, można drożej - w każdym miejscu są inne ceny. Nie zagłębiajmy się w to jednak, wystarczy, że zaczęłam sobie obliczać,  co zrobić, by nie zrujnować mojego małego, studenckiego portfela. Odpowiedz przyszła niespodziewanie za sprawą mojej znajomej. 

Patrzę, przyglądam się - ale ma ładne paznokcie! Świetny kolor, idealnie kryjący, nic nie odpryskuje. Jestem pewna, że robiła w jakimś dobrym salonie, bo jakże by inaczej! A tu niespodzianka - lampa, lakiery i wszystko innego kupiła na AliExpress. Sama lampa, łącznie z wysyłką, kosztowała 50 pln. Szok. Niedowierzanie. Bo jakże to kupić taką chińszczyznę, która nie dość, że działa to jeszcze kosztuje tyle, co nic?

Jeśli się zastanowić to większość rzeczy na rynku to chińszczyzna. Postanowiłam, że zaryzykuję. Ustawiłam się budżet na 200 pln. Tyle, co dwa zabiegi plus jakaś henna. Sama nie robiłam jeszcze hybryd, ale miałam je już robione. Robiłam także zamówienia do salonu, więc wiem  mniej więcej, czego potrzebuję. Najważniejsze: lampa, baza, top, lakiery, ozdoby.

Trafiłam na idealny czas. Na AliExpress niedługo dzień wyprzedaży, dokładnie 11 listopada będzie masa produktów w obniżonych cenach. Powiedzcie - jak nie teraz to kiedy? 

Lampa
Znalezione obrazy dla zapytania Sun9cZdecydowałam się na model Sun9c plus o mocy 36 W. Jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o lampy, ale przejrzałam sto i jeden opinii dziewczyn, które znają się na rzeczy i ten sprzęt zdecydowanie wystarczy mi co codziennego użytku. W piątek będę mogła go kupić za jedyne 11.70$. Są jeszcze tańsze opcje, np. popularne mostki, ale po przeczytaniu recenzji stwierdzam, że różnica w cenie jest na tyle mała, że lepiej dołożyć kilka dolców i mieć odpowiednią lampę. Wszystko jednak zależy od Was. Mam dwa Was 3 propozycje lamp, począwszy od najtańszej do najdroższej: SUNmini za 3,99 $, Sun9c plus za 11,70$, Sun5 za 29,90 $. Wszystkie są ze sprawdzonych, polecanych sklepów.
Baza/Top
Baza(pierwsza warstwa manicure)/ Top (ostatnia warstwa) - Tutaj miałam problem, bo zastanawiałam się, czy nie kupić ich w Polsce. Znalazłam jednak na Ali produkty z CND, czyli marki, która jest używana w profesjonalnych salonach. Co prawda produkty, które znam oraz te z AE zapewne mają ze sobą tyle wspólnego, co nic, ale warto spróbować. W piątek będzie je można kupić za mniej niż dwa dolary. Aż grzech nie skorzystać! Przykładowy link macie tutaj. Dobrą opinie mają także topy i bazy Color Tale .

Lakiery
Ile ludzi, tyle opinii. Zamarzam kupić po kilka odcieni z każdej popularnej firmy (Belen, Bling, CND, Elite 99, Color Tale, Monasi), żeby ocenić i wybrać najlepsze dla mnie. Jednak mam niesamowity problem. Codziennie wchodzę na stronę i wybieram nowe lakiery. Większość z nich będzie kosztować tylko ok. 1 $! Znacie ten ból? W tym momencie w koszyku mam już ok. 30 lakierów i ciężko mi z czegokolwiek zrezygnować. Dziewczyny, to trzeba leczyć! ;)

Muszę kupić kolor biały z Monasi, bo ma najlepsze krycie. Rozglądam się także za dobrym matem, bo uwielbiam ten efekt. Niestety, przy ostatniej aplikacji matu strasznie piekła mnie skóra wokół paznokci i boję się, że znowu tak będzie. Na wszelki wypadek zamówiłam kilka lakierów bez mocnego połysku, które możecie zobaczyć wyżej. Totalnie zakochałam się w czerwonym i niebieskim kolorze!

Ozdoby
Koniecznie musicie kupić naklejki wodne. Idealne dla każdego, kto nie umie lub nie ma czasu samemu malować wzorki. Są piękne, łatwe w aplikacji i zajmują mało czasu. Polecanym i sprawdzonym sprzedawcą jest np. Born Pretty Co. Są tam między innymi śliczne kwiaty, ja na pewno kupię te. Zamówiłam też coś na święta, mam nadzieję, że zdąży przyjść przed wigilią.

Warto zdecydować się także na różnego rodzaju kryształki. Wystarczy kilka, by totalnie odmienić pazurki. Tutaj macie bardzo tanią i ciekawą propozycje.

Inne potrzebne rzeczy
Po zamówieniu tych wszystkich rzeczy powinno Wam zostać jeszcze troszkę pieniędzy. Warto zaopatrzyć się w różne pilniczki, czasem można je dorwać w fajnych zestawach. Przyda Wam się także wzornik, żeby widzieć na żywo, jakie kolory macie w swoim arsenale. Mi póki co wystarczy 50 sztuk. Znalazłam także ciekawy zestaw narzędzi dla osób, które zamierzają troszkę kombinować z paznokciami. Co do klipsów do usuwania hybrydy - mi jest nie potrzebny, ale decyzja należy do Was. Folia aluminiowa plus aceton w zupełności mi wystarczy. Poszukuję także akrylu do wzmocnienia paznokci, ale jeszcze nie znalazłam żadnego ciekawego. Clener i Aceton można spokojnie kupić w Polsce za niewielką cenę.


@freepik
Mój koszyk ledwo mieści się w kwocie 200 pln, bo wciąż dorzucam nowe rzeczy i pozbywam się tych mniej potrzebnych. Na ten moment najwięcej pieniędzy zabierają mi lakiery. Prócz hybrydowych doszły mi jeszcze te do wzorków, a jak one to i wzorniki, stemple i tak dalej. Nagle okazuje się, że mam milion niesamowicie potrzebnych rzeczy do kupienia ;) Jutro jednak planuję na spokojnie usiąść i zrobić z tym wszystkim porządek. Jeśli skupicie się na jedynie najpotrzebniejszych rzeczach to spokojnie zrobicie zakupy poniżej 200 pln.


Pamiętajcie jednak, że czasem świetna oferta to jedynie pic na wodę. Dużo sprzedawców sztucznie podnosi ceny przed 11, żeby w trakcie promocji wrócić do ceny wyjściowej. Jeżeli kupujecie coś bardziej wartościowego - sprawdźcie historie cen, aby nie zostać oszukanym. Dobrym sposobem, aby to zrobić, jest ściągnięcie specjalnej aplikacji na telefon. Krótko mówiąc - bądźcie ostrożni i nie kupujcie rzeczy tylko dlatego, że jest obniżka. Być może to normalna cena, a tej rzeczy w ogóle nie potrzebujecie ;)

Jeśli ktoś pierwszy raz zamawia z tej strony to musi wiedzieć, że produkty idą aż z Azji. Oznacza to, że będą leciały i płynęły do Was kilka tygodni. Przy zamówieniu prezentów na święta istnieje możliwość, że produkty nie przyjdą na czas. Zamawiając na Ali trzeba uzbroić się w cierpliwość, ale coś za coś, prawda?

Polecam Wam przeglądanie grup na fb dotyczących AliExpress. Dziewczyny wynajdują co lepsze oferty i dzielą się nimi z innymi. Jest tam także  mnóstwo porad i recenzji, która dają wgląd w to, co warto kupować, a co omijać szerokim łukiem.

Tak na koniec, trochę z przymrużeniem oka - być może ceny będą jeszcze niższe. Trump wygrał wybory w stanach i wszyscy zapowiadają, że dolar będzie taniał. Na pewno odbije się to także na zakupach na Ali, także są plusy tej katastrofy ;)

Podzielcie się swoimi doświadczeniami z AliExpress. Kupiłyście już coś ciekawego czy dopiero się przymierzacie? Nie mogę się doczekać, aż przyjdą moje cudeńka!

Dla osób, które nie przepadają za takimi tematami postów - w weekend już wracam z szablonami, także bądźcie czujni. Powinnam także coś zrobić z szablonem głównym, bo już śnieg spadł, a tutaj nadal trwa lato, ale... jak to  mówią - szewc  bez butów chodzi. Postaram się tym zająć niedługo. 

21 komentarzy:

  1. Pobieram szablon numer 1071 na domboga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Mega estetyczny, pozdrawiam i życze sukcesów!
    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie ja planuje zakup lakierów lampy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i przydatny post! :)

    maaadnajt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak sprawdzi Ci się lampa, ponieważ słyszałam różne opinie. Już od jakiegoś czasu sama zastanawiam się nad poczynieniem takich zakupów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam zestaw do hybryd w Polsce. Kuszą mnie lakiery z Aliexpress ale boję się zamawiać z takich stronek :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama przymierzałam się do zamówienia całego zestawu do robienia paznokci hybrydowych, ale postanowiłam się z tym wstrzymać. Niemniej poczytam sobie rekomendacje o sprzęcie z AliExpres i może się skuszę ze względu na promocje. :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery wydają się być bardzo ciekawe :) Jednak ja boję się zamawiać rzeczy z tego typu stronek ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, pobrałam sobie szablon pod tytułem Ręce We Krwi. Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi za to wystarczają zwykłe lakiery i też się długo trzymają. Chociaż na tym udaje mi się zaoszczędzić. ;) Ale to chyba kwestia paznokci, bo mam znajomą u której nawet hybrydy się nie chcą trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej mam prośbę w sprawie szablonu na bloga:
    find-me.blogspot.com
    opis bloga:
    Blog jest w tematyce anime Naruto. Fanfic, Dokladnych informacji o opowiadaniu szukaj tu
    http://finde-me.blogspot.com/p/night.html
    Chciałabym aby szablon był jednokolumnowy. W kolorach turkusu, błękitu oraz czerni. Chciałabym aby w nagłówku znalazły się zdjęcia z podanych adresów:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/74/e7/13/74e713dcf05dc32fc284220712c96f19.jpg
    http://data.whicdn.com/images/84084564/large.jpg
    Tekst: Wolałabym, się nie pozbywać tytułu, al chiałabym aby w nagłówku znalazł się także ten tekst
    ,,W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze."
    Carlos Ruiz Zafón – Cień wiatru
    W razie potrzeby możesz się ze mą skontaktować pod tym adresem.
    animek023@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, ale co z szablonem o który pytałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawiony. Musisz jeszcze raz pobrać i zainstalować szablon, powinno już być ok :)

      Usuń
  14. Pobieramy szablon nr 1071 na http://animals-gang.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie za bardzo wiedziałam, gdzie napisać, bo nie widziałam żadnej stosownej zakładki, więc z góry przepraszam.
    Czy dało by się usunąć cytat w szablonie numer 863?
    Byłoby to dla mnie bardzo ważne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie czekam na posty z szablonami, choć ten też na swój sposób był ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam niestety problem z paznokciami i za każdym razem, jak moja ciocia zrobi mi hybrydy, to trzymają się one z cztery dni :/ Trochę szkoda mi jej pracy, bo ma ona naprawdę ciekawe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupuję na aliexpress i przyznam szczerze, że jedynej rzeczy jakiej bym tam nie kupiła to kosmetyków. W końcu nigdy nie mogę mieć pewności kto je produkował, w jakich warunkach i czy na pewno są tym, czym miały być.
    No, ale sporo rzeczy na aliexpress naprawdę opłaca się kupić. Tak mnie zachęciłaś, że chyba dołożę sobie do koszyka jakiś lakier :D
    No i tak samo jak Ty ciągle dorzucam do koszyka i wyrzucam rzeczy mniej potrzebne, żeby zmieścić się w budżecie!

    OdpowiedzUsuń